3 تلفن همراه جدید با طراحی عجیب و دارای دو صفحه نمایش !

امروزه اکثر گوشی ها دارای یک صفحه نمایش تخت هستند و تولیدکنندگان تمایل زیادی به تولید تلفن همراه با اشکال دیگر ندارند اما گاهی هم آن را تجربه می کنند.در این مطلب به بررسی سه تلفن همراه هوشمند جدید از شرکت های سامسونگ و ال جی و یوتا با اشکال خلاقانه و گاه عجیب و دو صفحه نمایش که اخیرا به بازار معرفی شده اند می پردازیم.

 

هرچند وقت یک بار شرکت های ساخت تلفن همراه تلفن های همراهی با ظاهرعجیب و غریب و خلاقانه تولید می کنند و شاید هدف از این کار فقط نشان دادن خلاقیت خود و یا مطرح کردن خود در اخبار است. ما در اینجا به بررسی سه تلفن همراه جدید با دوصفحه نمایش که هرکدام طراحی خاص و عجیب خود را دارند می پردازیم.

LG V10

چند ماه پیش ال جی با معرفی V10 همگان را شگفت زده کرد.یک تلفن هوشمند بزرگ با یک صفحه نمایش 5.7 اینچی Quad HD بعلاوه یک صفحه نمایش 2.1 اینچی 1040 x 160 پیکسل. صفحه نمایش کوچکتر عملکردی کاملا مستقل از صفحه نمایش اصلی دارد و قدر به نمایش اعلان ها، تاریخ و زمان و shortcut ها است. LG V10 با اندروید  عرضه شد وLollipop و قابل نوین رسانه به اندروید 6 خواهد بود.همچنین این تلفن همراه مجهز به یک پردازنده اسنپدراگون 6 هسته ای 808 است.یک دوربین دوگانه 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی این تلفن همراه و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت آن تعبیه شده است.از دیگر ویژگی های این تلفن همراه می توان به 4 گیگابایت حافظه رم ، 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.این تلفن همراه مقاوم در برابر شوک و لرزش است اما ضد آب نیست.این تلفن همراه فعلا در آمریکا با قیمتی کمتر از 600 دلار قابل خرید است.

Samsung Galaxy Golden 3 / W2016

این تلفن همراه پیشرفته ترین تلفن همراه تاشو است که تا کنون تولید شده است و در ماه گذشته در چین منتشر شد.این تلفن همراه دارای دو صفحه نمایش 3.9 اینچی اچ دی است ؛ یکی در داخل و یکی در خارج.همچنین این تلفن همراه مجهز به اندروید لالی پاپ است.این تلفن همراه دقیقا مانند Galaxy Note 5 دارای یک پردازنده هشت هسته ای Exynos 7420 است.همچنین این تلفن همراه دارای 3 گیگابایت رم و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت و 5 مگاپیکسلی در جلو است و دارای یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی می باشد. احتمالش زیاد است که این تلفن همراه فقط محدود به بازار چین باشد و در کشور های دیگر عرضه نشود.

YotaPhone 2

 

این تلفن همراه دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی در جلو و یک صفحه نمایش همیشه روشن e-ink(جوهر الکترونیکی) در پشت است. اگر شما تنها از صفحه نمایش پشتی تلفن همراه استفاده کنید با یک بار شارژ تا چند روز بیشتر از حالت عادی قادر خواهید بود از تلفن همراه خود استفاده کنید. این تلفن همراه تنها در روسیه در دست فروش قرار گرفته است. اگر چه Yota برنامه های جدی برای حضور در بازار جهانی دارد ، اما برنامه ای برای عرضه این تلفن همراه در آمریکا ندارد.با این حال خوب است بدانید که YotaPhone 3 در دست ساخت است و احتمالش بالاست که در کشورهای دیگر به جز روسیه نیز عرضه شود.

منبع: Phonearena

 

 

 





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي