نسخه های غیر رسمی تلگرام امن نیستند !
روز گذشته مدیرعامل تلگرام پاول دورف اظهار نظر جالبی پیرامون برنامه های مشابه تلگرام داشته است در ادامه باما همراه باشید.

مدیرعامل تلگرام اعلام کرده است برنامه های جانبی که شبیه تلگرام میباشند همانند موبوگرام غیر ایمن  بوده و به  تمامی کاربران تلگرام توصیه کرده است که از این برنامه ها استفاده نکنند،همچنین دورف اعلام نموده است که فقط از برنامه رسمی تلگرام استفاده نمایید تا اطلاعات شما به خطر نیفتد.

علاوه بر این دورف به قابلیت هایی همچون روح در تلگرام های غیر رسمی اشاره داشته است و بیان داشته که این قابلیت ها کاملا خلاف قوانین تلگرام و زیر پا گذارنده حریم شخصی کاربران میباشد و در نوین رسانه بعدی تلگرام این قابلیت به طور کامل حذف خواهد شد.

در پایام دورف اشاره داشته است که در صورتی سایر توسعه دهندگان قوانین تلگرام را نادیده بگیرند تیم تلگرام قوانین را به طور جدی اجرا کرده و به دفاع از حریم شخصی کاربران خواهد پرداخت.

پیش از این اظهار نظر های ضد و نقیضی پیرامون اپلیکیشن های غیر رسمی تلگرام شده بود که با این صحبت مدیر عامل تلگرام همه چیز مشخص شده ،توصیه میکنیم به هیچ وجه از برنامه های غیر رسمی تلگرام استفاده نکرده و فقط تلگرام را از فروشگاه های نرم افزاری گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید.

 

منبع:نوین رسانه/توییتر





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي