اپل اولین قاب دارای باتری را با قیمت 99$ برای iPhone 6 و 6s عرضه کرد

اپل بعد از مدت ها قاب دارای باتری داخلی با ظرفیت 1,877mAh را به طور رسمی برای  iPhone 6 و iPhone 6 با قیمت 99$ به بازارعرضه کرد.برای بررسی این قاب کاربردی با نوین رسانه همراه باشید.

 

این قاب مخصوص افرادی است که با مصرف باتری خود در طول روز کنار نمی آیند و استفاده شان از تلفن همراه فراتر از پاسخگویی به تماس های تلفنی است. البته لازم است بدانید که این کاور تنها برای iPhone 6 و iPhone 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچی منتشر شده است و ما امیدواریم که اپل به زودی نسخه بزرگتر این قاب را برای 6s Plus نیز عرضه کند.

این کاور باتری هوشمند که اپل در حال حاظر تنها در فروشگاه آنلاین خود برای فروش قرار داده است دارای باتری 1،877mAh است که امکان تا 25 ساعت مکالمه اضافی،18 ساعت وب گردی و یا 20 ساعت پخش مداوم ویدیو را برای شما فراهم می کند. همانطور که می دانید ظرفیت باتری iPhone 6s  تقریبا  1,715mAh است.پس می توانیم تخمین بزنیم که با این کاور جادوییعمر باتری آیفون شما دوبرابر خواهد شد.

iPhone شما شارژ باقیمانده قاب هوشمند را بر روی صفحه قفل و در بخش اعلان ها نمایش می دهد.

این قاب هوشمند با برآمدگی ای مشخص در پشت همراه است که برای یک باتری با گنجایش برابر باتری اصلی طبیعی است و مطمئنا این برآمدگی ارزش دوبرابر شدن عمر باتری شما را دارد.

 

 

اپل اظهار کرده است که این کاور هوشمند با کابل شارژر خود آیفون قابل شارژ است و نیازی به کابل اضافی برای آن ندارید. این قاب از میکروفیبر نرم ساخته شده است و در دو رنگ سفید و خاکستری ذغالی روانه بازار خواهد شد.

منبع : Phonearena





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي