طراحی سایت املاک | طراحی سایت مسکن | طراحی سایت مشاور املاک

اگر تا به حال با بنگاه های معاملاتی مسکن سر و کار نداشته اید ، قطعا در آینده به آن ها نیاز پیدا خواهید کرد. شما برای خرید ، فروش ، رهن یا اجاره یک واحد آپارتمانی یا یک ملک ویلایی ، نیازمند مراجعه به بنگاه های مشاورین املاک خواهید بود. این بنگاه ها بسته به موقعیت جغرافیایی که دارند ، واحد ها و ملک های مختلف موجود را به همراه شرایط آن ها به شما معرفی خواهند کرد و سپس با مشاهده مکان و توضیحات حضوری ، در صورت علاقه شما کارهای قرارداد و قولنامه و سایر کارهای مورد نیاز آن انجام خواهد شد. حال اگر شما نیاز به اجاره ملکی در منطقه ای خاص داشته باشید ممکن است با انتخاب های زیادی روبه رو شوید. اما کدام بنگاه را انتخاب کنید؟

حال اگر شما دارای یکی از همین بنگاه های مشاوره ای ویا معامله املاک باشید ، متوجه هستید که با توجه به رقم های بالای قراردادها در این حوزه، سود حاصل از درصد و یا پوسانت شما به عنوان واسط مقدار قابل توجه ای است و با توجه به این نرخ سود ها ، رقابت در این حوزه بالاست. پس شاید شما نیاز به انجام فعالیت های جانبی هستید تا یک مزیت رقابتی نسبت به رقیبانتان ایجاد کنید تا مشتری ها به جای مراجعه به بنگاه های مجاور موجود، به بنگاه شما مراجعه کنند.

 

 

 

برای ایجاد مزیت های رقابتی روش های زیادی وجود دارد که برخی از آنها را نیز فقط خود شما به عنوان کسی که در این حرفه مشغول کار است می دانید. اما شاید بتوان از ظرفیت های خارج از حرفه تان نیز بهره گیرید. باید بررسی کرد که طراحی سایت مشاور املاک حرفه ای به چه المان های نیاز دارد ؟


تصور اینکه در کمترین زمان ممکن خانه یا مغازه مورد نظرتان را برای اجاره یا خرید بدست آورید، خوشحال می کند؟و یا تصور اینکه شما بعنوان صاحب ملک، بتوانید در اسرع وقت مشتری برای ملک خود پیدا نمایید، خرسند می نماید؟ ما این تصور را به واقعیت تبدیل ساخته ایم با :طراحی سایت املاک

طراحی سایت املاک

طراحی سایت مشاوره املاک و یا طراحی سایت املاک از جنبه های مختلف مزایا و سودمندی های بیشماری دارد که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد.

ضرورت طراحی سایت املاک

چه بسیارند افرادی که در پی یافتن مکان مناسبی برای رهن و اجاره و یا خرید ملک، وقت و انرژی زیادی را برای جستجوهای حضوری تلف می نمایند و بعد از هفته ها آمد و رفت شاید بتوانند گزینه مطلوب و مورد نظر خود را پیدا کنند. با پیشرفت تکنولوژی های مبتنی بر وب و افزایش استفاده از فضای مجازی و دسترسی راحت عموم مردم به اینترنت، شیوه های سنتی بنگاه داری و مشاوره ملکی دیگر امری پیش پا افتاده به نظر می رسد! چرا که شیوه های نوین و راهکارهای جدید تحت وب، امکانات زیاد و فواید متعددی را پیش پای مستاجران، صاحبان ملک و مشاوران املاک قرار داده است.

مزایای طراحی سایت آژانس مسکن

طراحی سایت املاک به نیازهای مختلف افراد در زمینه املاک و مستغلات پاسخگوست. سریع ترین راه برای پیدا کردن خانه یا مغازه مورد نظر برای خرید، رهن یا اجاره؛ جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه و انرژی؛ امکان مشاهده و بررسی و مقایسه تمامی موارد مربوط به رهن و اجاره یا فروش واحدهای تجاری، مسکونی و … از دستاوردهای طراحی وب سایت املاک است.

همینگونه مزایای ذیل نیز از فواید طراحی سایت بنگاه املاک است:

  • درج و انتشار آگهی های مربوط به املاک و مستغلات در جراید و نشریات چاپی کاغذی هزینه های زیادی داشته و از عمر خیلی کوتاهی برخوردارند. ولی انعکاس همین آگهی ها و تبلیغات در وب سایت املاک علاوه بر اینکه ماندگار بوده و بصورت شبانه روزی در دسترس همگان است، هزینه های خیلی پایین و گاه رایگان دارند.
  • فرصت و امکان و فضای کافی برای شرح اطلاعات مبسوط در مورد هرکدام از ملک ها و ویژگی ها و محاسن هر ملک جهت ارایه به کاربران وجود دارد.

سرویس ها و خدمات طراحی وب سایت املاک

از بارزترین سرویس ها و امکاناتی که طراحی سایت املاک توسط گروه طراحی سایت نوین رسانه در اختیار کاربران و مشاوران ملکی قرار می دهد می توان موارد ذیل را نام برد:

در این بخش سوابق فعالیت بنگاه املاک بطور مشروح بیان می گردد.

۲ – طراحی صفحه ارتباط با ماطراحی سایت بنگاه املاک

اطلاعات تماس با بنگاه املاک یا تعاونی مسکن در این صفحه قرار داده می شود.

۳ – طراحی صفحه اخبار و مقالات

مطالبی در زمینه نحوه انتخاب ملک، قوانین مربوط به قراردادها و معاملات ملکی، مزایده و اطلاعیه ها در این صفحه ذکر شده و در بازه های زمانی معین بروز رسانی می گردد.

۴ – ایجاد دسته بندی

ملک های مورد عرضه در سایت بر مبنای : رهن – خرید – فروش – اجاره – مشارکت در ساخت و ساز و یا بر اساس نوع ملک مانند : تجاری – زمین – اداری – کلنگی – آپارتمان – ویلا – واحد مسکونی شخصی – انباری – سوئیت و … طبقه بندی شده اند.

۵ – طراحی صفحه توضیحات و عکس ملک

شرح مبسوط مربوط به هر ملک همراه با عکس آن از نمای بیرونی و داخلی و فضاهای قسمت های مختلف ساختمان در این صفحه پیاده سازی می گردد. مواردی از قبیل: نوع ملک – آدرس ملک – نوع معامله – زیر بنا و متراژ – تعداد اتاق ها – تعداد طبقات – امکانات رفاهی مثل: درب اتوماتیک، آسانسور، حصارکشی، دیوارپوش، پارکت، پرده، کابینت، کرکره و .. وضعیت برق، تلفن، آب و گاز، عمر ساختمان، وضعیت ثبتی ملک و … در توضیحات مندرج می گردد.

۶ – طراحی صفحه جستجو

این قسمت از جمله مهمترین و کارآمدترین بخش های طراحی وب سایت املاک است که کاربر با وارد نمودن عنوان مورد جستجو ( مثل آپارتمان، واحد مسکونی شخصی و … ) و انتخاب محدوده یا شهر مورد نظر ( مانند تهران، اهواز و … ) و سپس انتخاب از بین گزینه های رهن، اجاره، فروش و … به موارد مورد نظر خود دسترسی یافته و مشاهده می نماید.

همچنین امکان جستجوی پیشرفته که دارای فیلدهای بیشتری است و براساس فاکتورهای دیگر مانند متراژ، قیمت و …. طراحی شده است نیز وجود دارد.

۷ – طراحی بخش نقشه

پس از جستجو و یافتن هر ملکی که مورد نظرتان است می توانید محدوده جغرافیایی آن را بر روی نقشه مشاهده کنید.

۸ – طراحی صفحه پیشنهاد ویژه

در این صفحه املاکی که با شرایط خوب و استثتنائی و یا با قیمت پایین تر نسبت به قیمت اصلی جهت فروش یا رهن قرار گرفته اند به نمایش در می آید.

۹ – طراحی بخش های تبلیغات

صاحبان ملک با پرداخت مبالغی به مدیر سایت، آگهی ملک و ساختمان آنها بصورت برجسته و ویژه در قالب های خاص تبلیغاتی در صفحه اول سایت یا دیگر قسمت های مختلف وب سایت به نمایش گزاشته می شود.

۱۰- طراحی صفحه محاسبات

در این قسمت محاسبه و برآورد مواردی همچون وام ملک بصورت آنلاین فراهم شده است.

طراحی بخش رزرو

برای تعیین وقت جهت انعقاد قرارداد در محل بنگاه یا برای مشاوره این بخش طراحی و پیاده سازی می گردد.

نمونه طراحی سایت املاک

سیستم ثبت ملک توسط کاربر و نمایش در سایت پس تائید

در صورت نیاز، مدیر سایت قادر است فرم ثبت ملک را فعال نماید تا بازدیدکنندگان پس از ثبت نام ، ملک خود را در سایت جهت اجاره یا فروش ثبت نمایند. این فرم در طراحی سایت املاک به گونه ای بسیار ساده طراحی شده ، بطوری که اشخاص بدون نیاز به هرگونه دانش کامپوتری بتوانند ملک خود را به ثبت برسانند. این املاک ثبت شده، پس از بررسی و تائید مدیر، در زمان و مکان مشخص در سایت املاک نمایش داده می شود. ویژگی های سیستم ثبت املاک توسط کاربران عبارت است از:

  • ثبت مشخصات و اطلاعات ملک با تکمیل فرم
  • امکان افزودن تصاویر مربوط به ملک (تا 8 عکس)
  • نمایش اتوماتیک موقعیت ملک بر روی نقشه براساس آدرس ثبت شده
  • امکان ویرایش، حذف و تمدید ملک ثبت شده توسط کاربر در پنل اعضاء

جستجوی پیشرفته در طراحی سایت املاک

امکان جستجوی پیشرفته در میان املاک ثبت شده در طراحی سایت املاک وجود دارد و بازدید کنندگان می توانند با بهره گیری از این فرم که در بالای کلیه صفحات سایت املاک وجود دارد، ملک و یا خانه مورد نظر خود دا بیابند. در طراحی وب سایت املاک بازدیدکنندگان می توانند بر اساس موارد زیر نسبت به جستجوی ملک مورد نظر خود اقدام نمایند:

  • جستجو بر اساس نوع ملک (آپارتمان، ویلا، اداری-تجاری، زمین، کارگاه و …)
  • جستجوی ملک بر اساس استان، شهرستان
  • جستجوی ملک بر اساس قیمت (قیمت خرید، ودیعه و اجاره)
  • جستجوی ملک بر اساس متراژ
  • جستجو بر اساس کلمات کلیدی

 

جستجوی پیشرفته در طراحی سایت املاک

امکان جستجوی پیشرفته در میان املاک ثبت شده در طراحی سایت املاک وجود دارد و بازدید کنندگان می توانند با بهره گیری از این فرم که در بالای کلیه صفحات سایت املاک وجود دارد، ملک و یا خانه مورد نظر خود دا بیابند. در طراحی وب سایت املاک بازدیدکنندگان می توانند بر اساس موارد زیر نسبت به جستجوی ملک مورد نظر خود اقدام نمایند:

  • جستجو بر اساس نوع ملک (آپارتمان، ویلا، اداری-تجاری، زمین، کارگاه و …)
  • جستجوی ملک بر اساس استان، شهرستان
  • جستجوی ملک بر اساس قیمت (قیمت خرید، ودیعه و اجاره)
  • جستجوی ملک بر اساس متراژ
  • جستجو بر اساس کلمات کلیدی