مشکل آیفون را مرحله به مرحله حل کنید
اگر آیفون شما با مشکل هنگ کردن مواجه است در ادامه با ما همراه باشید.

همیشه وقتی آیفون شما هنگ می کند این سردرگمی برای پیش میاد که مشکل از کجاست و اینکه آیا این مشکل توسط خودتان قابل حل است یا خیر ؟

بیشتر مشکلات این رزوهای گوشی های آیفون کمبود فضای ذخیره سازی است که با کمال تعجب بعضی افراد می تواند مشکلات عجیبی را برای دستگاه شما ایجاد کند.

قدم اول:

بنابراین برای اینکه متوجه شویم چه حجمی از گوشی اشغال شده است وارد تنظیمات بشوید و سپس در قسمت General اولین گزینه یعنی About را انتخاب کنید.

در این قسمت همان طور که در تصویر بالا می بینید باید فضای موجود را در قسمت Available چک کنیم تا در صورتی که زیر یک گیگ باشد بریم سراغ مراحل بعد.البته باز هم فضای کلی گوشی شما مهم است و اگر به عنوان مثال 16 گیگ باشد شاید فضای موجود زیر یک گیگ مشکلی را برای شما ایجاد نکند.

قدم دوم:

در مرحله بعد شما باید وارد قسمت Starage And iCloud Usage بشوید تا در اونجا برنامه ها و مواردی که حجم زیادی را اشغال کرده اند شناسایی کنید.

پس از ورود به این قسمت برنامه ها همانند تصویر بر اساس حجم از بالا به پایین دسته بندی شده اند که در این مرحله باید برنامه و مواردی مانند عکس و فیلم ها که حجم زیادی را اشغال کرده اند سعی در کاهش حجم و یا انتقال آن ها به لپ تاب بکنیم.البته در برخی موارد در پایینتر این لیست برنامه هایی وجود دارند که با وجود حجم کم اما تعدادشان زیاد است و ممکن است هرکدام از آن ها کمی دیتا در خود داشته باشند که در مجموع حجم زیادی می شود بنابراین از برنامه های کم حجم بدون کاربرد هم طرف نظر کنید و آن ها پاک کنید.

قدم سوم:

اما اگر مراحل بالا را انجام دادید و از حجم آزاد شده باز هم راضی نبودید باید برید سراغ اطلاعاتی که در برنامه های اجتماعی همانند تلگرام ذخیره شده اند که بهترین کار برای خلاصی از آن ها پاک کردن و نصب دوباره آن هاست که این کار می تواند حجم قابل توجهی را به گوشی بازگرداند.

بروزسانی

 





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي