آیفون ۸ از چیزی که انتظار دارید، صفحه نمایش آن بزرگ تر است
پس از انتشار قطعه کدهای سیستم عامل هوم پاد اپل اطلاعات جالبی در رابطه با ایفون 8 منتشر شد که شب گذشته آن ها را بررسی کردیم. حال کدها اندازه صفحه نمایش آیفون 8 را مشخص کرده اند همراه ما باشید.

همه ما رندرها و بلوپرینت ها را تا به امروز دیده ایم، ما همه شایعات را شنیده ایم.اما با این وجود ما اخیرا یک نکته جالب را در رابطه با آیفون جدید به دست آورده ایم و این اطلاعات را از کسی جز خود اپل به دست نیاورده ایم!

پس از این که اپل به طور تصادفی و ناگهانی قطعه کدهایی از سیستم عامل اولیه بلندگوهای هوشمندخود با نام هوم پاد را منتشر کرد ، توسعه دهندگان و علاقه مندان با بررسی خط به خط این کدها سرنخ هایی در مورد محصولات آینده اپل پیدا کردند.

آنچه که ما دریافت کردیم (ظاهرا) یک تاییده در مورد طراحی آیفون 8 است که اخیرا دیده ایم و همچنین اطلاعات مربوط به قابلیت تشخیص چهره گوشی. اما این همه ماجرا نیست، افراد درReddit با بررسی کدهای موجود اطلاعاتی این بار در مورد اندازه صفحه نمایش و وضوح صفحه نمایش آیفون 8 پیدا کرده اند.

آیفون 8 مدتها شایعه سازی شده بود که یک نمایشگر 5.8 اینچی (بدون احتصاب گوشه های منحنی)با صفحه نمایشOLED با نسبت ابعادی غیر استاندارد مانند گلکسی اس 8 و الجی جی 6 دارد.با ابن حال  بعضی از کد های موجود در سیستم عامل اسپیکر هوم پاد برخلاف این ها را نشان می دهد.

با این که هنوز با قطعیت نمی توان نظر داد، با این وجود، بررسی آنها جالب است. سیستم عامل هوم پاد شامل ارجاعاتی به دستگاهی با صفحه نمایش رتینا 3xبا وضوح 1125×2436 است. هرچند که تعجب آور نیست،به دلیل این که  تحلیلگر KGIمینگ چی کوو همین مشخصات را در ماه فوریه گذشته برای ایفون 8 پیش بینی کرده بود.

جالب اینجاست که خط کد نیز اشاره به اندازه صفحه نمایش آیفون 8 دارد و این چیزی نیست که ما انتظار داشتیم. به جای 5.8 اینچ کد نشان می دهد که صفحه نمایش به مراتب بزرگتر از 6.5 اینچ است که آیفون 8 را به جای آی فون 7 با آیفون 7 پلاس مقایسه می کند.

و در قسمتی از کد امده است که:

3xRetina6.5inch

1125x2436x3x326

در اینجا نگاهی به آیفون 7 پلاس که 5.5 اینچ 1080 پیکسل است و داخل یک صفحه نمایش 6.5 اینچی 1125×2436 پیکسلی (شکل اول) و این نمایشگر 6.5 اینچی را بر روی آیفون 7 پلاس قرار داده ایم (شکل دوم):

در این رزولوشن، یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با تراکم پیکسل 412 ، که کمی بالاتر از 7 پلاس با 401 پیکسل است، ظاهرا مانند ایفون 6 به بالا از visual assestsسه برابری استفاده می کند.

اگر چه این اطلاعات را نمی توان به عنوان اطلاعات قطعی عنوان کرد اما با این وجود جالب است. از آنجا که اپل به احتمال زیاد یک مدل آیفون 8 را عرضه خواهد کرد، کدام اندازه را ترجیح می دهید؟ چیزی شبیه به آیفون 7 یا چیزی شبیه تر از iPhone 7 Plusاست؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید!

منبع: phonearena





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي