• L14159034
  • دکتر ابیانه

    دکتر ابیانه

    دکتر ابیانه


    بیوگرافی دکتر ابیانه از زبان وی:

    من در مهرماه ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمدم. پدرم سرتیپ مهندس نیروی زمینی ارتش و مادرم پزشک می باشد. تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان بهارنو (شهید بهشتی فعلی) و راهنمایی را در مدرسه راهنمایی اندیشه (شهید مطهری فعلی) گذراندم. سپس بعلت انتقال پدر به شهر کرمانشاه، در آزمون ورودی دبیرستان نمونه تیزهوشان آن شهر شرکت و پس از قبولی در آن دبیرستان مشغول به تحصیل گردیدم. در سال ۱۳۷۴ با کسب رتبه اول استان در امتحانات نهایی، مدرک دیپلم متوسطه خود را اخذ نمودم.
    در همان سال در کنکور سراسری رتبه چهل و دوم کشور، در کنکور سراسری پزشکی دانشگاه آزاد رتبه چهارم و در کنکور سراسری مهندسی دانشگاه آزاد رتبه اول را کسب، و بدین ترتیب شروع به تحصیل طب نمودم. در طی دوران دانشجویی پزشکی، در امتحانات جامع علوم پایه به رتبه چهارم و در امتحانات جامع پره انترنی به رتبه سوم نایل آمدم. در آن دوران بعلت علاقه وافر به هنرهای تجسمی، در محضر استاد جلال الدین ملک به تحصیل نقاشی و تحت نظر استاد کیومرث نصر به فراگیری مجسمه سازی نیز پرداختم.
    پس از اخذ مدرک پزشکی عمومی و انجام خدمت نظام وظیفه در یگان تکاور نیروی زمینی ارتش، جهت فراگیری دانش روز جهانی در آزمون سراسری رزیدنتی (تخصص) کشور هند شرکت کردم و در بین پزشکان شرکت کننده از سراسر جهان موفق به راهیابی به رشته مورد علاقه خود (گوش، حلق، بینی و جراحی پلاستیک صورت) در دانشگاه راجیو گاندی گردیدم. پس از اتمام دوره تخصصی، در آزمون نهایی بورد آن دانشگاه رتبه نخست را کسب نمودم.
    در آن زمان، علیرغم وجود موقعیتهای کم نظیر شغلی در کشورهای انگلستان و استرالیا به میهن بازگشتم، و جهت آشنایی با دانش بومی دوره تکمیلی تخصصی را در دانشگاه شهید بهشتی تهران گذراندم. نهایتا، در پایان دوره با کسب رتبه سوم دانشگاه در امتحانات سراسری گواهینامه تخصصی فارغ التحصیل گردیدم.
    من در سال ۱۳۸۸ با همراه و همسر گرامیم ازدواج کردم. حاصل ازدواج ما پسری است عزیز که او را امیرحسین نام نهادیم.

    جزئیات
    کلمات کلیدی