در این پکیج سیستم مدیریت محتوی نوین رسانه همراه محصول عرضه میشود

سیستم مدیریت محتوا یا نرم افزار مدیریت محتوا که بعضا به آن نرم افزار مدیریت وب سایت نیز می گویند، نرم افزاری است که به مدیر سایت امکان راه اندازی، نگهداری و به روز رسانی وب سایت خود را می دهد.

در واقع با استفاده از سیستم مدیریت محتوا، مدیر سایت بدون دانش فنی طراحی وب سایت، خواهد توانست محتوا شامل متن، عکس و چند رسانه را در سایت خود ایجاد نموده، ویرایش کند و یا حذف نماید. امروزه تقریبا تمام وب سایت های بزرگ و پربازدید جهان، برای طراحی سایت و یا مدیریت وب سایت خود، از سیستم مدیریت محتوا استفاده می نمایند.

استفاده از سیستم مدیریت محتوا برای وب سایت هایی که باید در بازه های زمانی خاصی به روز شوند مانند وب سایت شرکت ها و سازمان ها، امری اجتناب ناپذیر است زیرا در میان مدت باعث کاهش چشمگیر هزینه های نگهداری وب سایت می شود. ضمن اینکه بازدهی وب سایت هایی که از سیستم مدیریت محتوا برای مدیریت اطلاعات خود استفاده می کنند، به مراتب بالاتر از سایت های ایستا یا استاتیک بوده و موجب افزایش درآمد شرکت ها و سازمان ها می شود.

سیستم مدیریت محتوی نوین رسانه تمامی ابزار ها و امکانات مورد نظر شما را بصورت یک پکیج کنار هم آماده کرده است و به راحتی تمام حتی بدون نیاز به یک خط کد نویسی میتوانید براحتی تمامی قسمتهای سایت خود را مدیریت کنید

 


نوع سايت: شرکتی
سطح: پیشرفته
زمان انجام پروژه: 9 روز
قيمت: ۷٠٠/٠٠٠ تومان
امکانات: فرم تماس ، گالري پويا ، اسلايد شو ، خدمات و محصولات ، نمایش آگهی ، نظر سنجی ، فرم سفارش