ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ snap و Tap30 تپسی

طراحی سایت مشابه اسنپ ، طراحی سایت تپ سی و سرویس های تاکسی یاب

 

حتما تاکنون با اپلیکیشن های یابنده تاکسی یا تاکسی یاب آشنا شدید یا حداقل خبرهایی از آنها به گوشتان خورده است.


اپلیکیشن هایی نظیر اسنپ (snapp) ، تپ سی (tap30) ، راید (ride) و سایر سایت ها و اپلیکیشن های مرتبط که کار اصلی آنها ارائه خدمات تاکسی رانی درون شهری و ارتباط بین رانندگان و مسافرین است.

 


مدتی پیش در آمریکا سرویسی بنام Uber را اندازی شد. این ایده مربوط به شخصی بنام اوبر بود، این ایده کاملا ساده ولی خلاقانه بود. سفارش تاکسی به کمک اپلیکیشن موبایل. این استارت آپ با استقبال فوق العاده خوبی روبرو شد و در کشورهای دیگری هم اجرا شد. ایده اوبر بشدت فراگیر شد وشرکت های زیادی در سراسر جهان تلاش کردند تا مجموعه ای شبیه آن را راه اندازی کنند

 شرکت هایی همانند lyft و didi و... و حالا چندی است که استارت آپ های تازه نفس بنام Snap و Tap30 همانند ایده اوبر وارد ایران شده است. این ها سرویس های مبتنی بر مکان است و با توجه به مکان کنونی فرد امکاناتی را برای آن فرد فراهم میکند. با استفاده از این برنامه میتوانید به کمک اپلیکیشن موبایل خود در هر جا و هر زمانی که باشید آژانس خود را سفارش دهید. اما این آژنس با آژانس های قبلی و تاکسی های دربستی تفاوت هایی دارد. زمانی که با استفاده از این اپلیکیشن حرفه ای درخواست خود را میخواهید ثبت کنید ، آدرس مبدا و مقصر خود را روی نقش مشخص میکنید و هزینه نسبت به مسیرهمان موقع به شما اعلام میشود. البته این هزینه کمتر از هزینه آژانس و یا تاکسی های دربستی است.

پس از ثبت درخواست شما در اپلیکیشن نزدیکترین تاکسی در محدوده شما نمایش داده میشود. بلافاصله درخواست شما روی دستگاه رانندگان مجموعه نقش میبندد و پس از اعلام آمادگی راننده نسبت به درخواست ارسالی،عکس به همراه اطلاعات وی و مدت زمان تقریبی رسیدنش به شما اعلام میشود. با نصب اپلیکیشن تفاوت ها ی دیگری نیز دیده میشود، یکی از آنها استفاده از نقشه گوگل که حالا ترافیک را در لحظه نیز نمایش میدهد میتوان نام برد. و این به معنی مدیدیت زمان است.

 

این اپلیکیشن های حرفه ای تهدیدی برای رانندگان تاکسی ها نیست و از طرف دیگر به نظم در حمل و نقل درون شهری کمک میکند. استفاده از چنین اپلیکیشن های حرفه ای همزامان با راحتی کاربران، در وقت و هزینه صرفه جویی میشود. هنوز هم ایده ها و موارد بسیار زیاده از طرح های این چنینی وجود دارد.

طراحی و برنامه نویسی تخصصی اپلیکیشن تاکسی آنلاین مشابه اسنپ و تپسی

 

برخی ویژگی های طراحی اپلیکیشن درخواست ماشین :

1 – دسترسی ساده و سریع: با استفاده از اپلیکیشن های تاکسی یاب شما میتوانید در سریعترین زمان ممکن و به ساده ترین شکل ممکن تاکسی بگیرید و به هرجای شهر که خواستید سفر کنید. در طراحی اپلیکیشن اسنپ و طراحی اپلیکیشن تپ سی فرآیند ها به شکلی در نظر گرفته شده که شما بدون در نظر گرفتن اینکه در خانه، محل کار یا حتی خیابان هستید، بتوانید نزدیکترین تاکسی های موجود را مشاهده کرده و رزرو نمایید.

 

2 – صرفه اقتصادی: در طراحی اپلیکیشن اسنپ و طراحی اپلیکیشن تپ سی، با استفاده از الگوریتم های پیچیده محاسبه ای همواره تلاش بر این است که مسافرین و رانندگان بیشترین صرفه ی اقتصادی را از سفر خود داشته باشند، گرچه اشکالات و معایبی در این روند توسط کارشناسان دیده شده است.

 

3 – کیفیت: رانندگان برای عضویت در اپلیکیشن اسنپ و اپلیکیشن تپ سی باید از پروسه ی پیچیده تایید رانندگان عبور کنند. در نتیجه کیفیت خودرو، نحوه برخورد، نظافت و سایر موارد رانندگان همواره زیر نظر ناظرین این اپلیکیشن ها قرار دارد و این عمر تاثیر به سزایی در کیفیت خدمت رسانی این سرویس ها خواهد داشت.

 

4 – پرداخت آنلاین: در طراحی اپلیکیشن های تاکسی یاب امکاناتی در نظر گرفته شده که مسافرین بتوانند بدون پرداخت فیزیکی پول از سفر خود لذت ببرند. برای مثال طراجی اپلیکیشن اسنپ به عنوان اولین اپلیکیشن تاکسی یاب کشور این امکان را فراهم کرد که مسافران بتوانند با استفاده از کیف پول آنلاین و شارژ اینترنتی اعتبار خود همواره هزینه سفر را به صورت آنلاین پرداخت نمایند.

 

5 – برآورد هزینه سفر: یکی از عمده مشکلات مسافرین شهری قیمت های ناهماهنگ موسسات اتومبیل کرایه و رانندگان شهری میباشد، در طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن های تاکسی یاب مسافران قبل از رزرو خودرو از هزینه سفر خود مطلع خواهند شد، این هزینه همچنین به رانندگان نیز اعلام میشود.

 

6 – نمایش زنده خودرو ها در نقشه: یکی دیگر از امکانات جذاب در طراحی اپلیکیشن های تاکسی یاب ماننده طراحی اپلیکیشن اسنپ، نمایش آنلاین خودرو ها بر رو نقشه میباشد. مسافران هنگام رزرو خودرو میتوانند از موقعیت مکانی خودرو های اطراف خود به صورت گرافیکی و زیبا مطلع شوند. همچنین پس از سوار شدن بر خودرو سیستم به طور خودکار موقعیت خودرو و مقصد را نمایش میدهد.

 

 

 اپلیکیشن طراحی شده توسط تیم نوین رسانه از دو نرم افزار اندوریدی و در صورت درخواست IOS برای مشتری و برای راننده طراحی میشود . این اپلیکیشن با کد نویسی تحت Java ,C انجام شده اند، و در بخش سرور شما دو بخش سرور شامل پروفایل کاربر و مسیر حرکتی ماشین ها می باشد تا با دقت و امنیت بالاتری کار کند.

با نصب اپلیکیشن تفاوت های دیگری نیز دیده میشود، یکی از آنها استفاده از نقشه گوگل که حالا ترافیک را در لحظه نیز نمایش میدهد  میتوان نام برد. و این به معنی مدیدیت زمان است.
 
این اپلیکیشن های حرفه ای تهدیدی برای رانندگان تاکسی ها نیست  و از طرف دیگر به  نظم در حمل و نقل درون شهری کمک میکند. استفاده از چنین اپلیکیشن های حرفه ای همزامان با راحتی کاربران، در وقت و هزینه صرفه جویی میشود. و توسط شرکت های و سازمان ها نیز قابل استفاده می باشد.
 
نرم افزار موبایل اوبر می باشد که بسیار در جهان شهرت دارد که در اول مطلب به آن اشاره کردیم . این اپلیکیشن قابلیت تاکسی یابی، درخواست پیک موتوری، درخواست کالج بار و ... را دارا هست تیم قدرتمند اپلیکیشن نویس با تحلیل کامل این نرم افزارها آمادگی ساخت این نرم افزارها را دارد.
 
این اپلیکیشن در مرحله نهایی را می گذراند و توسط تیم ما می تواند با بیشترین سرعت برای شما سفارشی سازی و آماده سازی شود و برای کار آماده شود. درگاه بانکی پرداخت در این اپلیکیشن بانک ملت است. در بخش زیر به برخی از امکانات این اپلیکیشن می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد:
 ساخت اپلیکیشن مشابه اسنپ یا تپسی
 
ویژگی های نرم افزار کاربر:

    نمایش فیلم در بخش اول برای نمایش نمایی از کل کار
    ادغام با API گوگل برای تکمیل خودکار آدرس
    نمایش نقاط به نقشه گوگل با فاصله و دقیقه محاسبه بین راه.
    یک مرحله و روند رزرو آسان.
    یکپارچه سازی با درگاه پرداخت
    پشتیبانی از نرخ های مختلف برای روز و شب.
    گزینه ای را برای انواع ماشین ها با نرخ متفاوت در سیستم نرم افزازی کلود
    انیمیشن شیک بین دیدگاه با منو کشویی به سبک فیس بوک.
    نمایش تمام رزرو و رابط کاربری تمیز.
    فیلترها برای مرتب کردن رزرو را بر اساس تکمیل، در انتظار، آپارتمان و غیره موجود در هر دو کاربر و درایور نرم افزار.
    فعال کردن به روزرسانی خودکار زمانی که راننده مسیر را قبول کرده است(در اپلیکیشن راننده و کاربر)
    پشتیبانی از ارسال پیام وضعیت
    گزینه ای برای لغو ماشیین و راننده اختصاص داده است.
    صفحه نمایش نرخ ماشین ها با گزینه ای برای مشاهده و روز و شب نرخ تمام تاکسی.
    100٪ با کدهای جاوا و C نوشته شده

 

ویژگی های نرم افزار راننده:

    فرم ثبت نام 3 مرحله با تمام ضوابط مورد نیاز و اعتبار برای شروع کار.
    منوی کشویی اپلیکیشن
    گزینه ای را برای وضعیت موجود و در دسترس نیست .
    نمایش تمام شغل ها با حرکت به بار ویژگی.
    فیلترها برای مرتب کردن راننده ها بر اساس تکمیل، آپارتمان، انتظار و غیره موجود در هر دو اپکلیکیشن کاربر و راننده.
    استفاده از node ,Socket.is رابط برای ردیابی راننده.
    امکان رزرو ماشین در ساعت خاص در این صورت قبل از سر رسیدن رزرو به راننده پیام داده می شود.
    تخصیص خودکار خودرو از راننده برای شغل بر اساس در دسترس بودن موجود بودن در آن منطقه درایور، نوع ماشین و نزدیکترین راننده در دسترس با استفاده از موقیت جغرافیایی
    محاسبه تعرفه بر اساس کیلومتر+ دقیقه نیاز به سفر.
    پشتیبانی از مکان های مختلف با قیمت های متفاوت

 

ویژگی های نرم افزار مدیریت:

    داشبوردی تمیز و آسان برای نمایش تمام آمار مربوطه همراه با جدول زمانی برای رزرو اخیر ..
    گزینه ای برای نمایش تمام رزرو با جستجو ..
    نمایش تمام رانندگی ها .
    مشاهده تمام کاربران.
    اختصاص رانندهگی به راننده از سیستم مدیریت
    نمایش راننده و گزینه ای برای مسدود کردن
    نمایش کاربر و گزینه ای برای جلوگیری از کاربران .
    گزینه ای برای مشاهده تمام کاربران .
    گزینه ای برای تنظیم انواع ماشین .
    تنظیم قیمت برای انواع اتومبیل .
    تنظیم زمانبندی روز و شب .
    مشخص کردن مناطق با قیمت های مختلف.
    و بسیار از امکانات دیگر

 

با استفاده از این برنامه میتوانید به کمک اپلیکیشن موبایل خود در هر جا و هر زمانی که باشید آژانس خود را سفارش دهید. اما این آژنس با آژانس های قبلی و  تاکسی های دربستی تفاوت هایی دارد.

زمانی که با استفاده از این اپلیکیشن حرفه ای درخواست خود را میخواهید ثبت کنید ، آدرس مبدا و مقصر خود را روی نقش مشخص میکنید و هزینه نسبت به مسیرهمان موقع به شما اعلام میشود. البته این هزینه کمتر از هزینه آژانس و یا تاکسی های دربستی است.سازنده نرم افزار اسنپ این برای مدیریت و اجرای تراکنش های سنگین از نود و منگو استفاده کرده است.
 
پس از ثبت درخواست شما در اپلیکیشن نزدیکترین تاکسی در محدوده شما نمایش داده میشود. بلافاصله درخواست شما روی دستگاه  رانندگان مجموعه نقش میبندد و پس از اعلام آمادگی راننده نسبت به درخواست ارسالی،عکس به همراه اطلاعات وی و مدت زمان تقریبی رسیدن به شما اعلام میشود.برنامه نویس اسنپ نیز از نود برای مدیریت تراکنش ها استفاده کرده است.
 
 
این اپلیکشن ها قابلیت کامل سفارشی سازی برای نیاز شما را دارا می باشد.
جهت مشاوره ، طراحی و پیاده سازی اپلیکیشن مانند اسنت ، تپسی ، اوبر با ما تماس بگیرید.
برنامه نویسی snapp