پس از گذشت ۱۲ سال، اپل تولید آیپاد نانو و آیپاد شافل را متوقف کرد
پایان یک دوره، تولید آیپاد نانو و آیپاد شافل به طور رسمی قطع شده است، تنها آی پاد تاچA8 به عنوان تنها بازمانده از آیپاد ها است.همراه ما باشید.

Apple Insiderتأیید کرده است که تولید آیپاد نانو و آیپاد شافل قطع شده است. خرده فروشی این محصولات کم کم تمام خواهد شد و دیگر هیچ تولیدی از این محصولات را مشاهده نخواهید کرد.

آیپاد تاچ با دو ظرفیت 32 و 128 به فروش می رسد و اپل قیمت این دو را کاهش داده است مدل 32 را 50 دلار کاهش داده و قیمت آن در حال حاضر 199 و آیپاد تاچ 128 گیگ 100 دلار کاهش قیمت داشته است و قیمت آن در حال حاضر 299 دلار شده است. همانند قبل پردازنده A8را داراست و حافظه های 16 و 64 را اپل از لیست خود حذف کرده است.

آخرین نوین رسانه آیپاد شافل و نانو در سال 2015 بود و تنها اپل رنگ های جدیدی را اضافه کرد و به قابلیت های سخت افزاری این آیپادها افزوده نشد.

برای این که اپل همگان را متوجه حذف آیپاد ها کند و این نکته را یاداور شود که آیپاد تاچ تنها محصول باقی مانده از آیفون ها است، نمایش محصولات را در صفحه وب سایت خود تغییر داده است.

این محصولات به کاربران امکان پخش موسیقی را می دادند. موسیقی هایی که یا دانلود شده بودند و یا با ایتونز منتقل شده بودند.اما در آیپاد تاچ کاربران بدون استفاده از سیم کارت از سیستم‌عامل IOS و امکان پخش آنلاین موسیقی از اپل موزیک بهره می برند.

منبع: Apple insider





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي