گلکسی X ؛اولین گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ
گوشی هوشمند تاشوی سامسونگ با نام گلکسی X،تاییدیه بلوتوث را از Bluetooth SIGدریافت کرده است.همراه ما باشید.

قبل از این که بیش از حد هیجان زده شوید، صدور تاییدیه بلوتوث با شماره SM-G888N0دریافت شده است که این شماره مدل باهیچ یک از دستگاه های گذشته سامسونگ مطابقت ندارد و بر اساس شایعات در رابطه با دستگاه های بعدی سامسونگ این شماره در هیچ یک از دستگاه های بعدی هم نیست از این رو گمان زده می شود که این شماره متعلق به گلکسی Xباشد.

علاوه بر این،این شماره مدل قبلا گواهی وای فای از سوی Wi-Fi Alliance دریافت کرده است.این گوشی توانسته تا گواهی بلوتوث 4.2 را دریافت کند ذکر این نکته لازم است که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بلوتوث 5.0 را دارا هستند و کمی عجیب به نظر می رسد که چرا گلکسی Xورژن قدیمی تر بلوتوث را داراست. به عبارت دیگر، اگر تلفن همراهی که توسطWi-Fi Alliance وBluetooth SIG  تاییدیه گرفته باشد، سامسونگ گلکسیX باشد، مشخصات آن بدون شک می تواند قبل از معرفی دستگاه ارتقا یابد.

گلکسی Xانتظار می رود که در اواخر 2017 و یا اوایل 2018 رونمایی شود.آخرین حدس و گمان این است که صفحه نمایش تلفن "bendable" و یا همان انعطاف پذیر نخواهد بود و به جای آن از دو پنل مختلف متصل OLEDکه به یک لولا متصل اند، تشکیل شده است.

هم چنین هفته گذشته هم، لنوو تبلت خود را که نمایشگر انعطاف پذیری دارد را Lenovo Folioنامگذاری کرده است.این دستگاه،نمایشگر 5.5 اینچی دارد  و انعطاف پذیر است و به تبلتی با سایز 7.8 اینچ تبدیل می شود.

منبع: Phonearena





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي