دو ویژگی آیفون ۸ توسط اسپیکر هوم پاد اپل فاش شد
هفته گذشته، اپل نخستین نسخه از سیستم عامل هوم پاد (Home Pod)را منتشر کرد، به توسعه دهندگان کنجکاو اجازه داد تا کدها را باز کنند و چیزهای جدیدی را در مورد اسپیکرهای هوشمند یاد بگیرند. در حال حاضر Steve Troughton-Smithکدی را کشف کرده است که ظاهرا تایید می کند که آیفون آینده با استفاده از Face IDباز می شود.همراه ما باشید.

اسمیت توضیح می دهد که کدها وجود مادون قرمز را نشان می دهد که برای برای باز کردن قفل گوشی توسط تشخیص چهره درBiometric Kitاستفاده می شود، Biometric Kitبه احراز هویت بیومتریک اشاره دارد و framework ای است که مسئول تاچ آیدی می باشد. کد بیشتر نشان می دهد که قابلیت باز شدن قفل گوشی توسط چهره، قادر به تشخیص چهره از زوایای مختلف خواهد بود. نام کد این پروژه Pearl IDاست.

باز کردن قفل توسط چهره شایعه ای پر از حرف و حدیث برای آیفون 8 بوده است و حتی برخی از گمانه زنی ها حاکی از آن بوده است که نشان می دهد که face IDمی تواند جایگزینTouch ID شود. در حالی که برخی شک و تردیدها در مورد امنیت باز شدن قفل توسط چهره وجود دارد، frameworkاپل سطح امنیتی مناسبی را نشان می دهد، از جمله چک کردن بر روی چیزهایی مانند تصاویر صورت و مدل های سه بعدی چهره.

از بحث Face IDکه بگذریم، کدهای هوم پاد طراحی آیفون 8 را نیز تایید می کنند. این رندر در frameware هوم پاد مخفی بود اما این تصویر در Frameworkای که برای اهراز هویتApple Pay بود دیده شد.این ظاهر در گذشته هم در وب سایت فوربز هم دیده شد و حالا در داخل اسناد و کدهای اپل نیز دیده می شود.بنابراین با اطمینان بسیاری می توان تایید کرد که همان ظاهر نهایی ایفون 8 است.

این کد همچنین نشان می دهد که آیفون 8 را با شماره"D22" عرضه می شود.

در حالی که مطمئنا همه چیز می تواند بین امروز تا زمان رونمایی از آیفون 8 تغییر داده شود، سیستم عامل هوم پاد به ما نگاه دقیقی از طراحی و مشخصات ایفون 8 داد .

اما هنوز از مهم ترین سوالات در رابطه با آیفون 8 این است که آیا اپل موفق می شود تا تاچ آیدی را با نمایشگر دستگاه یکپارچه کند، یا حسگر اثر انگشت را به پشت بدنه منتقل می کند؟

منبع: 9to5mac





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي