سامسونگ مودم LTE جدیدی را معرفی کرد
در ماه مارس سامسونگ چیپست جدید خود را با نامExynos 8895 معرفی کرد. این پاسخی بود از سوی سامسونگ به کوالکام اسنپدراگون 835، که برای اولین بار از سرعت 1 گیگابیت پشتیبانی می کرد.حال سامسونگ مودم LTEجدیدی را معرفی کرده است.همراه ماباشید.

در حال حاضر سامسونگ مودم 8895 خود را بهبود داده و تکنولوژیCat.18 6CA را آورده است و می تواند تا سرعت 1.2گیگابیت بر ثانیه را پشتیبانی کند.

این تولید کننده کره ای اعلام کرده است که برای دستیابی به این نتایج قابل توجه با  Anritsuهمکاری کرده که یک شرکت مخابراتی ژاپنی است و سرعت دانلود را 20٪ افزایش داده است که به معنی این است که به شما اجازه می دهد که یک فیلم HDرا در 10 ثانیه دانلود کنید.

تکنولوژی تجمع دهنده(Carrier aggregation: CA) به معنی ترکیبی از یک یا تعداد مشخصی از حامل ها از اپراتورهای مخابراتی با پهنای باندهای مختلف است، که باعث بهبود نرخ انتقال داده ها و عملکرد شبکه شده است. با افزایش قابلیت تجمیع مودم جدید سامسونگ، علاوه بر انتقال سریعتر داده ها، پایداری ارتباط داده ای هم افزایش پیدا کرده است.

به گفته این شرکت،این فناوری جدید تا پایان سال جاری تولید انبوه خواهد شد.هرچند هنوز مشخص نیست که مودمCat.18 باگلکسی نوت 8 همراه می شود یا خیر.گلکسی نوت 8در 23 آگوست(1 شهریور) رونمایی خواهد شد.

منبع: gsmarena

 





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي