طراحی پرتال خبری

طراحی سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی به شمار می رود.
طراحی سایت خبری در صورتی که طراحی مناسبی را داشته باشند و محتوای مختصر و مفیدی را تولید کنند مخاطب قابل توجهی را به خود جذب می کنند.
در طراحی سایت های خبری نحوه و نوع نمایش اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است، در واقع بازدیدکننده سایت باید بتواند در کمترین زمان ممکن به اخبار مورد علاقه خود دست پیدا کند.
طراحی سایت های خبری علاوه بر اخبار متنی، امکان قرار دادن اطلاعات به صورت صوت، فیلم، تصویر نیز باعث جذابیت خبر می شود.

روزنامه ها، مجلات، خبرگزاری های سراسری و محلی و افراد شخصی ای میتوانند با داشتن یک سایت خبری حرفه ای پا را فراتر از حیطه ی کاری خود و زمانی بگزارند. داشتن یک وب سایت خبری به این منزله است که میتوانید بدون داشتن محدودیتی در مکان و زمان، خبرهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید.

طراحی سایت خبری و یا طراحی سایت خبرخوان یکی از انواع طراحی سایت می باشد که باید با توجه به جزئیات کار خبری طراحی گردد. داشتن جستجو، نمایش دسته بندی خبر ها، ثبت و مدیریت راحت خبرها ، نمایش متن ها و اطلاعات و عکس ها بطور بهینه و واضح برای مشاهده ی مخاطبین سایت خبری ، ایجاد نظرسنجی ها، نمایش اطلاعات آماری روزانه، هفتگی و ماهیانه و ... از جمله امکاناتی است که یک سایت خبری کامل باید داشته باشد.

روزنامه ها، مجلات، خبرگزاری های سراسری و محلی و افراد شخصی ای میتوانند با داشتن یک سایت خبری حرفه ای پا را فراتر از حیطه ی کاری خود و زمانی بگزارند. داشتن یک وب سایت خبری به این منزله است که میتوانید بدون داشتن محدودیتی در مکان و زمان، خبرهای خود را در فضای اینترنت منتشر نمایید.

طراحی سایت خبری و یا طراحی سایت خبرخوان یکی از انواع طراحی سایت می باشد که باید با توجه به جزئیات کار خبری طراحی گردد. داشتن جستجو، نمایش دسته بندی خبر ها، ثبت و مدیریت راحت خبرها ، نمایش متن ها و اطلاعات و عکس ها بطور بهینه و واضح برای مشاهده ی مخاطبین سایت خبری ، ایجاد نظرسنجی ها، نمایش اطلاعات آماری روزانه، هفتگی و ماهیانه و ... از جمله امکاناتی است که یک سایت خبری کامل باید داشته باشد.

سیستم مدیریت محتوی نوین رسانه ، یکی از قوی ترین سامانه داخلی برای راه اندازی و مدیریت وب سایت های خبری و سایت خبرگزاری های اینترنتی کشور است که طی آن تمامی سطوح مختلف اطلاع رسانی و خبری وبسایتهای خبری ایران قابل راه اندازی است. از سیستم مدیریت محتوی نوین رسانه می توان برای راه اندازی سایت های زیر استفاده کرد:
طراحی سایت خبری
    مشخص کردن فهرست طراحی سایت خبری پایگاه های اطلاع رسانی ارگان ها و نهادهای دولتی
    سیستم کامل تحریریه الکترونیک صاحبان سایت های خبری و خبرگزاری های اینترنتی
    طراحی سایت خبری سامانه های اطلاع رسانی و روابط عمومی الکترونیک تحت اینترنت و یا اینترانت
    راه اندازی سایت خبری خبرگزاری های رسمی ، کانون های خبری ، محافل خبری ، سازمان های خبری ، مراجع خبری و دیگر موسسات انتشار اخبار و خبرگزاری های اینترنتی و خبرگزاری های بزرگ
    طراحی سایت روزنامه های کثیر الانتشار ، هفته نامه ها ، ماه نامه ها، فصلنامه ها ، گاه نامه ها و نشریه های چاپی و نشریات اینترنتی
    طراحی سایت خبری مطبوعات محلی ، استانی ، ملی و فرامنطقه ای
    طراحی سایت خبری و سامانه اطلاع رسانی مجلات علمی ، مجله های اجتماعی ، مجله ها و ماهنامه های ورزشی ، مجلات فرهنگی و هنری ، مجله ها و ماهنامه های فناوری اطلاعات و ارتباطات ، مجله ها و نشریات علمی پژوهشی ، مجله های صنایع ، مجله های دینی اسلامی ، ماهنامه ها و مجلات گردشگری و توریستی
    طراحی سایت خبررسانی وزارت خانه ها، نهادها، ارگان ها ، سازمان ها و موسسات دولتی ، ملی، پژوهشی، فرهنگی، مذهبی
    طراحی سایت خبری آژانس های خبری، کانون خبرنگاران ، انجمن روزنامه نگاران ، رسانه های آزاد ، مجلات اینترنتی ، نشریه های آنلاین
    طراحی سایت خبری پایگاه های تحلیلی و پژوهشی، وب سایت های شخصی ، سایت های خبری سیاسی اجتماعی ، سایت های خبری بین المللی و فرامرزی
    طراحی نسخه اینترنتی رسانه های چاپی جهت انتشار اخبار آنلاین رسانه های چاپی شامل روزنامه ها، مجلات، هفته نامه ها، ماهنامه ها

ویژگی های عمومی سامانه طراحی سایت خبری
برای راه اندازی یک سایت خبری موفق و پربازده ، با بازدید مناسب و مداوم ، می بایست از نرم افزاری قوی و مطمئن استفاده کنید. سیستم خبرگزاری اینترنتی نرم افزاری است با این ویژگی ها:

    پوشش انواع خبر ﻣﺎﻧﻨﺪ مقاله خبری ، اطلاعیه ها ، ﮔﺰارش ها، ﯾﺎدداﺷﺖ ها، ﺑﺮداﺷﺖ ها، ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ها، تحلیل ها و گزارش های تصویری ...
    نرم افزار تحریریه الکترونیک با مکانیزم گردش خبر چند مرحله ای. نقش های قابل تعریف و گسترش خبرنگار , دبیر و سردبیر و ...
    دارای امنیت بالا و امکانات امنیتی عالی و بروز برای جلوگیری از حملات امنیتی با انگیزه های سیاسی ، قومیتی و یا خرابکارانه. پشتیبانی از آخرین پروتوکل های امنیتی. نرم افزار غیر اپن سورس یا کد نبع بسته و صدردرصد توسعه یافته در داخل شرکت. برخورداری از حداکثر ملاحظات امنیتی در ذخیره سازی و انتقال اطلاعات.
    پشتیبانی از چند زبانی ، بخش انگلیسی ، عربی ، فرانسوی ، اسپانیولی ، آلمانی و ...
    پاسخگویی موثر در بازدید های ناگهانی یا مستمر بالا
     پشتیبانی از مکانیزم های صددرصد قابل اطمینان Backup گیری و بازگرداندن اطلاعات تحت هر شرایط.
    استفاده از بانک اطلاعات قدرتمند جهت نگهداری و مدیریت اطلاعات در حجم زیاد
    استفاده از استانداردهای ایندکس نمودن اطلاعات در لایه بانک اطلاعاتی جهت سرعت بالا در جستجو و دسترسی به اطلاعات

امکانات ظاهری نمایشی در طراحی سایت خبری
امکانات نمایش خبر در سایت ، که کاربردی کامل در وب سایت های خبری دارد عبارتند از:

    نمایش تیتر خبر : قابلیت تنظیم نحوه نمایش ، فونت ، افکت و اندازه تتیر اصلی خبر. محدودسازی تعداد کارکتر قابل پذیرش آن.


    نمایش فیلدهای خبری : پشتیبانی از نمایش روتیتر، تیتر، زیرتیتر، نویسنده ، لید ، متن خبر


    ساعت و تاریخ خبر : نمایش تاریخ و ساعت انتشار خبر. امکان نمایش تاریخ بصورت های مختلف کوتاه یا طولانی. امکان لینک بودن این تاریخ به صفحه ای در آرشیو خبر که به کاربر اجازه می دهد به تمامی اخبار آن روز دسترسی یابد. پشتیبانی از نمایش چند دقیقه قبل ریال دو ساعت و نیم قبل ، یک روز قبل ، یک هفته پیش و ...


    تعیین خروجی خبر : خروجی عمومی، News Ticker ، Breaking News ، خروجی های ویژه ، خروجی پیامکی SMS و یا تلکس


    نمایش گروه خبری : امکان نمایش سرویس یا گروه خبری مربوط به خبر تا مخاطب بتواند با کلیک روی آن به دیگر اخبار آن گروه دسترسی پیدا کند.

نمایش تعداد ویزیت خبر : قابل استحصال بودن تعداد دفعات مشاهده شدن خبر در طراحی سایت خبری


    نمایش منبع خبر : آیکون منبع ، نام منبع ، آدرس سایت منبع ، عنوان و لینک مطلب مورد ارجاع در سایت منبع


    نمایش عکس اصلی خبر : عکس اصلی با امکان کلیک خوردن و نمایش عکس در ابعاد واقعی بصورت جاوااسکریپت بهمراه افکت. نمایش اطلاعاتی نظیر : نام عکاس یا منبع عکس به همراه لینک یا ایمیل عکاس ، تاریخ ثبت تصویر ، طول و عرض تصویر، فرمت تصویر ، اندازه فایل ، عنوان و توضیح عکس ، تعداد دفعات مشاهده ، امتیازات داده شده به عکس.


    نمایش اسلایدشوی عکس : امکان نمایش عکس های مرتبط با هر خبر به صورت کوچک در کنار هم و کلیک برای اسلایدشوی عکس ها


    نمایش لینک های ضمیمه : نمایش لینک های فایلهای ضمیمه و قابل دانلود نظیر فایل های صوتی ، فیلم ،PDF و ... ذیل خبر


    کوتیشن خبری : پشتیبانی از نمایش پاراگراف یا پاراگراف هایی از متن بصورت برجسته و متمایز تحت عنوان کوتیشن در وسط متن خبر.


    نمایش تگ ها : نمایش تگ های مرتبط شده به یک مطلب بصورت لینک بصفحه تگ مذکور ذیل خبر.


    خروجی فید : امکان خروجی دادن فید و آر اس اس در انواع فرمت های استاندارد برای دریافت ، به اشتراک گذاری و یا استفاده خبری در سایر سایت ها. ارائه فیدها به تفکیک فید جدیدترین اخبار ، فید پربازدیدترین اخبار ، فید پراشتراک ترین اخبار ، فید بحث برانگیزترین اخبار ، فید اخبار امروز ، فید اخبار هفته گذشته ، فید اخبار ماه گذشته ، فید اخبار یک دسته یا گروه خبری خاص ، فید اخبار یک تگ یا کلیدواژه خاص ، فید اخبار نوشته شده توسط یک نویسنده یا مترجم خاص ، فید اخبار نقل شده از یک منبع خاص . امکان مدیریت تنظیمات فید شامل تعداد خبر فید ، انتشار فقط عنوان و خلاصه خبر و یا کل خبر در فید سایت و ....


    نمایش اخبار مرتبط : امکان نمایش اخبار مرتبط شده با یک خبر ذیل خبر ، تعیین محل نمایش اخبار مرتبط ، تنظیم تعداد خبرهای مرتبط با یک خبر ، تنظیم نمایش یا عدم نمایش اطلاعاتی نظیر نویسنده خبر ، تاریخ انتشار خبر ، دسته خبر ، تعداد امتیازهای داده شده به خبر و ... در مورد اخبار مرتبط


    نسخه بهینه چاپ : نسخه بهینه شده برای چاپ و تحمیل حداقل رنگ یا جوهر به چاپگر کاربران. با هدر و فوتر و آرم و شانیت خبرگزاری. درج لینک کوته شده مطلب ذیل آن برای تسهیل استناد به خبر. درج کد ویژه خبر ، دسته یا گروه خبری آن خبر ، معرفی نویسنده و یا مترجم. تاریخ و ساعت انتشار آن در سایت. امکان مخفی کردن لینک نسخه چاپ از سرئیس های خواننده خبر برای جلوگیری از کپی برداری محتوا.


    نمایش سایت های مرتبط : لحاظ معرفی لینک سایت یا سایت های مرتبط با متن خبر ذیل خبر در طراحی سایت خبری.


    کوچک سازی/بزرگ سازی فونت : امکان کوچک کردن یا درشت کردن فونت متن خبر به تناوب بین 5 سایز کوچک تا بزرگ منطقی.


    معرفی خبر به دوستان : ایمیل خبر توسط کاربری که از مطلب خوشش آمده است برای دوست یا دوستانی بصورت ایمیل. ثبت شدن ایمیل های وارده از دوستان در سیستم که مدیرسایت می تواند برای ایشان دعوتنامه فرستاده ، به عضویت خبرنامه در آورده و یا ایمیل تبلیغاتی بفرستد. تنظیم شدن عنوان و متن ایمیل بصورت خودکار برای آسودگی و عدم وقت گیری تنظیم نامه از کاربر. نشستن ایمیل مزبور و لینک خبر ارسالی در قالب تم هدر و فوتر سایت.


    اشتراک گذاری : امکان اشتراک گذاری کاربران عضو مطلبی را در شبکه های اجتماعی بین المللی نظیر فیسبوک ، توییتر ، لینکداین و یا شبکه های اجتماعی داخلی. پشتیبانی از لایک فیس بوک و پلاس وان گوگل. ثبت تعداد نفرات اشتراک گذارنده مطلب در دیتابیس و استفاده از این آمار در بدست دهی فهرستی از مطالب بیشتر به اشتراک گذاشته شده در گزارشات مدیریتی و یا در باکسی در ظاهر سایت.


    نمایش اخبار متحرک : امکان نمایش باکس هایی از اخبار متحرک با تعیین محل نمایش باکس ، تنظیم سرعت حرکت ، جهت حرکت و ... توسط مدیر سایت. با امکان تنظیم افکت حرکت.


    نمایش باکس خبری : امکان اختصاص باکس و نمایشش اخبار یک سرویس خبری تحت عنوان مصاحبه ها ، گزارش ها ، میزگرد ها ، رویداد ها ، حوادث ، تله تایپ و ...


    نمایش اخبار ویژه : امکان متمایز شدن اخبار خاصی از نظر مدیر سایت تحت عنوان اخبار ویژه ، اخبار برتر تا در قالب باکسی در سایت که محل و تعداد اخبار آن قابل تعیین توسط مدیر می باشد ، نمایش یابد.


    نمایش اخبار تصادفی : امکان نمایش اخبار بصورت تصادفی و رندوم در قالب باکسی در سایت که محل و تعداد اخبار قابل نمایش آن توسط مدیر قابل کنترل می باشد.


    پربیننده ترین اخبار : نمایش پربیننده ترین اخبار در قالب باکسی در سایت که محل و تعداد اخبار قابل نمایش توسط مدیر قابل کنترل می باشد. پربیننده ترین اخبار در بین کل خبرهای سایت ، در بین اخبار جدید سه روز گذشته و یا در بین اخبار هر گروه یا دسته خبری.


    آخرین اخبار : نمایش آخرین و جدیدترین اخبار در قالب باکسی در سایت که محل و تعداد اخبار قابل نمایش توسط مدیر قابل کنترل می باشد. جدیدترین اخبار در بین کل خبرهای سایت ، در بین اخبار جدید سه روز گذشته و یا در بین اخبار هر گروه یا دسته خبری.


    کامنت گذاری : امکان کامنت گذاری کاربران روی اخبار ، امکان کامنت گذاری کاربر عضو با تامبنیل و نام از قبل مشخص شده و همچنین امکان کامنت گذاری کاربر غیر عضو و لاگین نکرده با قابلیت انتخاب نام ، لینک و عکس تامبنیل، پشتیبانی از کامنت گذاری تودرتو که کاربران بتوانند کامنت یا پایخی به کامنت کاربر دیگری بدهند. پشتیبانی از امتیاز دهی کاربران به کامنت ها و نمایش ترتیب کامنت ها بر اساس امتیازهای کسب شده و یا تاریخ و زمان درج کامنت قابل تعیین سورتینگ توسط کاربر نهایی. امکان انتشار کامنت کاربر بعد از تایید مدیر و یا بلافاصله و بدون تایید بسته به تنظیم مدیر سایت. پشتیبانی از شناسایی کلمات نامناسب ، مستهجن ، فحاشی و ... در متن کامنت های وارده با بانک اطلاعاتی قابل مدیریت . درج کامنت ها بصورت جذاب همراه با افکت بصور آژاکس و نمایش کامنت ها بصورت سئو مناسب برای موتورهای جستجو .


    سخن روز : امکان تغذیه روزانه یا پیشاپیش باکس سخن روز برای تمامی ایام ، مناسبت ها یا روزهای سال. امکان نمایش سخنانی از ائمه معصومین و یا بزرگان دین ، ادب ، فرهنگ و تاریخ بسته به تاریخ تولد ، وفات شان در سایت. امکان تغذیه محتوای سخن روز از سایتی معتبر که مدنظر مدیر سایت است. بخش تبلیغات متنی ، نمایش سخن روز و ... به همراه مطالب فوری


    اخبار فوری : نمایش تیتر اخبار فوری در بالای یا کنار سایت (قابل مدیریت توسط مدیر سایت) ، بصورت متحرک افکت های روول آور ، تایپی و ... با قابلیت ایستادن مطالب در هنگامی که موس بر روی آن قرار میگیرد. امکان کلیک کاربر روی خبر برای دیدن تتمه خبر. امکان اختصاص عکسی کوچک در حد آیکون برای خبر ذکر شده. امکان استفاده از این باکس چندین بار در ک صفحه مثلا برای هر سرویس خبری مجزا.

 

نمایش تعداد مطالب : نمایش تعداد مطالب آپدیت شده امروز ، تعداد اخبار جدید هر گروه یا دسته خبری ، تعداد مطالب یک نویسنده یا مترجم. تعداد کل اخبار هر دسته. تعداد اخبار هر تگ.


    نمایش اعضا : نمایش عکس بندانگشتی و نام کاربری 20 یا 3040 کاربر (تعداد به انتخاب مدیر) در قالب باکسی در سایت (محل نمایش باکس قابل مدیریت توسط مدیر سایت) برای ترغیب کاربران تازه وارد به عضویت در سایت. امکان دوست گرفتن از بین اعضا توسط یک عضو ، ارسال پیام بین اعضا و یا اشتراک گذاری فایل مانند شبکه های اجتماعی البته بنا به مجوزها و صلاحدیدهای مدیر سایت.


        امتیازدهی به خبر : امکان ستاره دهی کاربران از بین پنج ستاره به خبر. نمایش معدل امتیازات بصورت یک ستاره ، دوستاره ، سه ستاره، چهارستاره و یا پنج ستاره در کنار عنوان خبر. ثبت تعداد نفرات امتیازدهنده به مطلب در دیتابیس و استفاده از این آمار در بدست دهی فهرستی از مطالبی با بیشترین امتیاز در گزارشات مدیریتی و یا در باکسی در ظاهر سایت.


    ابر کلیدواژه : نمایش کلیدواژه ها و یا تگ های منتسب به یک خبر ، تگ های کل سایت و یا تگ های مرتبط با اخبار اخیر در قالب توده انبوهی از کلمات معلق و متحرک پیاده سازی با جاوااسکریپت و یا فلش. امکان کلیک کاربر روی کلیدواؤه یا تگ مربوطه و هدایت به صفحه آن تگ که حاوی تمامی مطالب مرتبط با آن تگ است. امکان طراحی متحرک و یا ثابت ابر کلیدواژه. نمایش مکانیزه میزان درشتی و کوچکی کلمات بر اساس تعداد مطالب مرتبط و یا بر اساس میزان علاقه مندی مخاطبان.


    پخش فایل صوتی : امکان ضمیمه کردن فایل صوتی شامل سخنرانی ها ، مصاحبه ها ، گفتگوها ، آوازها ، موسیقی ها ، اهنگ ها و سرودها ، پخش فایل صوتی در قالب پلیر فلش و یا پلیر اچ تی ام ال . امکان اختصاص یک عکس به پلیر صوتی که در طول پخش فایل صوتی آن را نشان دهد.


    پخش فایل ویدیویی : امکان ضمیمه کردن فایل ویدیویی شامل فیلم ها ، کلیپ ها و انیمیشن ها ، پخش فایل فیلم در قالب پلیر فلش و یا پلیر اچ تی ام ال . امکان فول اسکرین کردن فیلم. نمایش آرم سایت گوشه فیلم های در حال پخش. لود فیلم با سرعت مناسب قابل لود و مشاهده توسط همه کاربران با سرعت متوسط اینترنت و حتی تحت موبایل. امکان اختصاص یک عکس به پلیر فیلم به عنوان اسلاید اول.


طراحی سایت خبری
امکانات ویژه سامانه طراحی سایت خبری


امکانات ویژه سیستم مدیریت محتوی نوین رسانه عبارتند از :

    ارتباط با پایگاه داده سازمانی : امکان اتصال با جداول اطلاعاتی در پایگاه های داده درون سازمانی و دیتابیس های آفلاین شما برای نمایش اطلاعاتی بصورت آنلاین ، تشکیل کوئری و ارسال آن برای پایگاه داده مزبور و دریافت نتایج و فرمت بندی نحوه نمایش داده ها در ظاهر سایت.کاربرد در مواردی نظیر دریافت فیش حقوقی پرسنل خبرگزاری از روی سایت ، مکانیزم کاریابی روی سایت ، امکان جستجوی کاربران در دیتابیس های مرجع.


    فرم ساز الکترونیک : امکان ساخت انواع فرم های الکترونیک با هر تعداد فیلد و آرایش آنلاین. امکان بهره گیری از فیلدهای تخصصی فیلدباکس تاریخ ، فیلدباکس انتخاب رنگ ، فیلدباکس انتخاب کشور ، فیلدباکس انتخاب استان . امکان ایجاد گروه فیلدها در قالب فیلدست ها. پشتیبانی از کد امنیتی کپچا. پشتیبانی از اعتبارسنجی کلاینت ساید و سرورساید. دریافت گزارش در پانل مدیریت. امکان گزارش گیری کلی از همه افراد سابمیت کننده و یا گزارش سازی خاص با استفاده از کوئری بیلدر و ریپورت ساز نرم افزار نوین رسانه .


 امکان تولید ایفرم هایی نظیر فرم درخواست ماموریت خبری. فرم دریافت مطلب از خبرنگار افتخاری. فرم استخدام متخصص در خبرگزاری. فرم دریافت انتقادات و پیشنهادات.
    دائره المعارف : امکان تعریف کلمات ، اصطلاحات و عبارات و ثبت متن توضیحی در تعریف آن . امکان معرفی لینک هایی در ویکی پدیا و غیره برای توضیح بیشتر مطلب. اختصتص صفحه برای هر مدخل. امکان لینک دهی این کلمه در متون سایت به صفحه مدخل مربوطه در دایره المعارف. طراحی صفحه آن کلمه به شیوه بهینه سازی شده برای موتور جسستجو.


    بریده وب : امکان معرفی یک آدرس اینترنتی از صفحه اول و یا صفحه داخلی سایتی ایرانی یا بین المللی و تهیه عکس نرم افزار نوین رسانه از رندر آن صفحه و کراپ کردن باکسی مستطیلی از آن ، امکان زمانبندی کردن رفرش این عکس برداری. امکان استفاده از این عکس در گوشه کنار سایت. استفاده از ماژول به عنوان بریده جراید ، استخراج نمودارهای جالب از سایتهای مرجع ، استفاده از عکس های مناسبتی دیگر سایت ها.


    وب گرفت : امکان استخراج داده ها ، اطلاعات ، جداول اطلاعاتی از دیگر سایت ها و نمایش این اطلاعات در قالب صفحات سایت خبری یا در متن یک خبر بصورت دائما آپدیت شونده از منبع اصلی با یا بدون ذکر نام و مشخصات منبع اصلی. مانند جداول نتایج مسابقات ورزشی یا جداول اقتصادی ، نرخ ارز ، سکه ، طلا ، فلزات و یا وضعیت آب و هوا یا ...


    بانک عکس : امکان آرشیو و موضوع بندی و فولدربندی و تگ گذاری تصاویر گردآوری شده و یا به مرور استفاده شده در سرور با حجم و تعداد بالا. امکان جستجوی عکس قبلا وارد شده بر اساس جستجوی موضوعی. رابط کاربری ویزوال برای مشاهده عکس های وارد شده.


    بانک فیلم : امکان آرشیو و موضوع بندی و فولدربندی و تگ گذاری فیلم های گردآوری شده و یا به مرور استفاده شده در سرور با حجم و تعداد بالا. امکان جستجوی فیلم یا کلیپ قبلا وارد شده بر اساس جستجوی موضوعی. رابط کاربری ویزوال برای مشاهده کلیپ های وارد شده.


    بانک صوت : امکان آرشیو و موضوع بندی و فولدربندی و تگ گذاری فایل های صوتی گردآوری شده و یا به مرور استفاده شده در سرور با حجم و تعداد بالا. امکان جستجوی فایل صوتی قبلا وارد شده بر اساس جستجوی موضوعی. رابط کاربری ویزوال برای پخش فایل هاس صوتی وارد شده.


    بانک فایل : امکان آرشیو و موضوع بندی و فولدربندی و تگ گذاری فایل های دیجیتال گردآوری شده و یا به مرور استفاده شده در سرور با حجم و تعداد بالا. امکان جستجوی فایل دیجیتال قبلا وارد شده بر اساس جستجوی موضوعی. رابط کاربری ویزوال برای پخش فایل های دیجیتال وارد شده.


    آرشیو نشریات و مجلات : امکان تعریف یک نشریه یا مجله ، شمارگان قبلی آن. معرفی هر شماره ؛ طرح روی جلد ، تاریخ انتشار ، فهرست مطالب و مقالات ، امکان مشاهده مطالب ، امکان تورق آنلاین PDF مجله . نمایش ظاهر گرافیکی بخش آرشیو مانند پیشخوان های چوبی مجلات.


    فروشگاه اینترنتی : امکان راه اندازی فروشگاه اینترنتی برای عرضه محصولات رسانه ای و فایل های دیجیتالی قابل دانلود (کالای مجازی) یا کالاهای فرهنگی یا اقلام دیگر(کالای فیزیکی). پشتیبانی از پرداخت الکترونیک تحت اینترنت و سامانه های بانک های عضو شتاب. پشتیبانی از انواع پکیج های تخفیف ادواری یا تشویقی. پشتیبانی از انواع روش های ارسال پستی. طراحی گرافیکی مستقل یا مطابق با تم سایت خبری. امکان فروش خبر ، عکس ، مطلب محرمانه ، اشتراک ماهانه و ...



برتری های سیستم مدیریت محتوی نوین رسانه
آخرین ویرایش سیستم مدیریت خبر و تحریریه نوین رسانه ، برای راه اندازی انواع وب سایت های خبرگزاری و سایتهای خبری تحلیلی دارای بروزترین امکانات طراحی سایت های خبرگزاری و قوی ترین سیستم های گردش خبری است ولی بعضی ویژگی های منحصربفرد آن ، سامانه نوین رسانه را از سایر سیستم های مدیریت خبر متمایز می کند. این ویژگی ها عبارتند از :

    سیستم گردآوری اتوماتیک اخبار : در مکانیزمی هوشمند و قوی ، این امکان فراهم شده است که در موارد نقل خبر از منبع یا منابع خبری دیگر ، که شما خبر را خود تولید نمی کنید بلکه از منبع خبری دیگری عینا و یا با کمی تغییرات نقل قول می کنید ، بتوانید این منابع خبری را ، اعم از وب سایت های داخلی و یا بین المللی ، فارسی یا هر زبان دیگری ، خبرگزاری های رسمی یا هر سایت خبری ، با استفاده از نرم افزار طوری هدف گیری کنید که موتور خزنده داخلی نرم افزار ، هر روز با رصد این منابع ، جدیدترین آپدیت های خبری ایشان را از RSS و یا از صفحات خبر بدون RSS ، دریافت کرده و نه تنها خلاصه خبر را ، بلکه متن کامل خبر ، عنوان خبر ، نویسنده خبر ،عکس یا عکس های خبر و دیگر جزئیات را ، در بانک اطلاعاتی شما ذخیره کند ، تا پس از تایید شما و احیانا پذیرش تغییراتی از جانب شما ، در دسته خبری دلخواه از سایت شما منتشر شود.


    تعیین کلیدواژه ها و بهینه سازی برای موتور جستجو : یکی دیگر از قابلیت های متمایز کننده سیستم خبری نوین رسانه از سیستم های خبری دیگر ، فناوری وب 3 است. ساز و کاری هوشمند که امکان تشخیص و انتخاب کلیدواژه های خبری را بدون نیاز به نیروی انسانی ، فراهم می آورد و با بکارگیری آخرین تکنیک های قانونی و نه فریبکارانه ، رتبه صفحات این کلیدواژه ها را در موتورهای جستجو به شدت بهینه سازی می کند طوری که می توانید مطمئن باشید اگر در موضوعی یا عبارتی به انتشار خبر در سایت خود پرداختید ، هر کسی عبارت یا موضوع مورد نظر را در گوگل یا دیگر جستجوگرها جستجو نمود در صفحه اول و جزء ده نتیجه اول صفحه ای از صفحات سایت شما را خواهد دید که حاوی آن خبر باشد. از آنجا که هدف از راه اندازی هر سامانه خبری ، اطلاع رسانی و رسیدن به بازدید حداکثری است ، این ویژگی متضمن موفقیت سایت خبری در نیل به این هدف اساسی خواهد بود.


    شخصیت شناسی کاربر در حوزه محتوایی سایت : با توجه به مجهز بودن سامانه خبری نرم افزار نوین رسانه ، به فناوری ثبت ردپای کاربران و با عنایت به تشخیص هوشمندانه کلیدواژه های متن اخبار ، سامانه نوین رسانه دارای گزارشاتی قابل تامل از گرایشات فکری و مطالعاتی کاربر است ، به نحوی که سایت می تواند در عکس العمل به شناخت نرم افزاری که از شخصیت کاربر خود ، طی مدتی از زمان ، بدست اورده می تواند سرویس های ویژه ای به هر کاربر داده ، صفحه اول را خاص او رندر کرده و پیشنهادات خاصی به او می دهد که کاملا مطابق با سلایق اوست.


    توزیع مدیریت و سطوح دسترسی : یکی از قابلیتهای پیشرفته این نرم افزار ، مدیریت چندگانه پورتال خبری و تعیین میزکارهای ویژه مدیران ، پرسنل ، دبیر ، سردبیر ، ویراستار ، روزنامه نگار و خبرنگار و ... می باشد. که این امکانات برای خبرگزاری ها بسیار حیاتی و ویژه بوده و مدیریت سامانه های سازمانها و خبرگزاری های بزرگ را بسیار بهینه تر و آسان تر می نماید. امکان تعیین دسترسی هر گروه از کاربران ، تایید چندمرحله ای خبر ، مشخص بودن ویرایش های گوناگون خبر ، معماری چندلایه امنیتی و سیستم پیشرفته لاگ ، از کارکردهای این ویژگی پیشرفته است.


    ارتباط با دیگر ماژول های سیستم مدیریت محتوی نوین رسانه: این ویژگی ، به معنای ارتباط سیستم خبری با دیگر توانمندی های سامانه نوین رسانه و قابلیت گسترش آن به روشی بسیار انعطاف پذیر است طوری که قابلیت گسترش سایت و توسعه ان از یک سامانه صرفا خبری به سامانه تجارت الکترونیک ، درآمدزایی ، تبلیغات ، فروش اینترنتی و یا شبکه اجتماعی را تضمین می نماید. این جدای از ویژه سازی پورتال و سفارشی سازی ، تولید پورتلت ها و کلیه امور امنیتی و حفاظتی است که توسط متخصصین ما و برای هر مشتری انجام خواهد گرفت.


    سیستم فرم ساز الکترونیک پیشرفته : بهره مندی از ماژول فرم ساز الکترونیک که امکان تعریف انواع EForm ، از ایفرم های ساده Flat تا ایفرم های پیشرفته Master-Detail ، و همچنین بکارگیری سامانه گزارش ساز پیشرفته که امکان تعریف انواع گزارش های کلی و یا خاص بر اساس فیلدها و با پشتیبانی از شرایط را می دهد ، به سامانه خبری نوین رسانه طراحی پرتال خبری و پورتال خبرگزاری طراحی پرتال خبری و پورتال خبرگزاری امکان استفاده از اطلاعات ارسالی کاربران را داده است. استفاده از اخبار ارسالی خبرنگاران افتخاری ، امکان ثبت نام یا فرم دریافت اطلاعات یا فرم تقاضای اشتراک و یا فرم های نظرسنجی پیشرفته از مزایای بهره مندی از این امکان است. از دیگر ویژگی های Report Generator ، امکان چاپ گزارش ، دانلود گزارش در فرمت مایکروسافت ورد یا جداول اکسل و یا در قالب فایل تکست قابل ایمپورت در انواع دیتابیس ها می باشد.

ساخت سایت خبری
امکانات مدیریتی سامانه طراحی سایت سیستم مدیریت محتوی نوین رسانه
پانل مدیریت سایت خبرگزاری نوین رسانه، امکانات زیر را در اختیار مدیران سایت قرار می دهد :

    ویرایشگر بسیار قوی خبر : ویرایشگر پیشرفته WYSIWYG با امکان درج جدیده ، نمودارهای پویا ، کدهای جاوااسکریپت و انیمیشن های فلش در متن خبر. امکان درج هر تعداد عکس ، فیلم یا فایل ضمیمه در متن خبر. ادیتوری با امکانات کامل ویراستاری شامل فرمت دهی ، بولد ، ایتالیک ، آندرلاین ، رنگ متن ، رنگ پس زمینه ، فونت ، اندازه. فرمت دهی پیشرفته به متن شامل چپ چین ، راستچین ، وسطچین ، تمام چین ، پیشروی ، پسروی ، بالت ، نامبرینگ . درج لینک فایل آپلودی ، درج جدول ، درج و حذف پیوند ، درج لینک داخلی از درخت مطالب سایت خبری . درج فایل های انیمیشن فلش ، آپلود و درج عکس ، جستجوی واژه ، جایگزینی واژه ،بازگرداندن عملکرد ، خنثی کردن عملکرد ، درج دیو ، استفاده از شکلک و حروف ویژه ، چسباندن از مایکروسافت ورد ، چسباندن به عنوان متن ساده ، کپی محتوا ، برش محتوا ، استفاده از الگو ها و تمپلت ها ، پیش نمایش محتوای خبری ، ذخیره به عنوان الگو ، درج و حذف پیوند لنگر ، تمام صفحه کردن دیتور ، نمایش کد HTML ، گزینش همه متن ، پاک کردن فرمت ، زیرنویس کردن متن ، بالانویس کردن تن ، فهرست شماره دار ، فهرست نقطه ای متن ، بلوک نقل قول ، گنجاندن نویسه ویژه ، شکستگی پایان رگه ، درج آیفریم در صفحه ، نمایش بلوک ها ، گنجاندن خط افقی.


    اخبار مرتبط : امکان شناسایی اخبار مرتبط با یک خبر بصورت مکانیزه و هوشمند ماشینی بر اساس تجزیه تحلیل هوشمندانه مشابهت های کلیدواژه ها و تگ های اخبار ، همچنین امکان انتساب خبرهای مرتبط با یک خبر توسط مدیر سایت و یا اپراتور مربوطه


    بهینه سازی صفحه خبر : تعیین کلمات کلیدی صفحه خبر. بهینه سازی آدرس URL صفحه خبر. نمایش عنوان خبر در قالب تگ h2. نمایش خلاصه خبر در قالب H3. نمایش کوتیشن و کامنت ها بصورت قابل رویت برای موتور جستجو.


    ماژول اعضاء : امکان عضوگیری سایت خبری. امکان مدیریت و کم و زیاد کردن فیلدهای درخواستی از کاربر در هنگام رجیستر. ارسال ایمیل کانفرم برای اطمینان از صحت آدرس ایمیل کاربر. ارسال اس ام اس کانفرم برای اطمینان از شماره موبایل کاربر.امکان تعیین و اختصاص عکس تامبنیل عضو توسط خود کاربر. امکان گزارش گیری و ایمپورت یا اکسپورت دسته ای اعضا و اطلاعات کاربری توسط مدیر. امکان گزارش گیری از پراکندگی جغرافیایی و میزان فعالیت اعضاء.


    امکان ارسال پیام : امکان ارسال پیام توسط مدیر وب سایت خبری برای اعضا، گروه یا گروه های خاصی از اعضا، قابل زمانبندی از قبل، پشتیبانی از ارسال پیام بصورت ایمیل و یا پیامک و یا هردو. امکان ارسال پیام کاربران ، بازدیدکنندگان و اعضا برای مدیر سایت ، ارسال در همان لحظه به پست الکترونیکی فرد مدیر معین شده جهت اطلاع از دریافت پیغام جدید. پشتیبانی از تابلوی اعلانات اعضاء.


    گروه بندی اعضا : امکان ایجاد و مدیریت گروه های کاربری و گروه بندی هر عضو در گروه های مختلف ، قابل تعیین گروه های عضویت برای هر عضو توسط مدیر سایت و یا خود عضو.


    پشتیبانی از سطح بندی اعضاء : پشتیبانی از سطح بندی اعضا در قالب اعضای طلایی ، نقره ای ، برنز و یا سه ستاره ، دو ستاره ،تک ستاره یا هر تعداد سطح با هر نام دیگری. امکان ایجاد تنظیمات برای بوجود آوردن اختلاف سطح سرویس بین سطوح مختلف اعضا برای ایجاد انگیزه ارتقاء عضویت


    سرویس مدیریت مشترکین : امکان ثبت نام و دریافت اشتراک ، پرداخت الکترونیکی حق اشتراک ، تعریف سرویس های اشتراک سه ماهه ، شش ماهه ، یکساله و ... قابل مدیریت توسط مدیر سایت. ارسال پیام یادآوری اتمام دوره اشتراک و لینک تمدید ، گزارش گیری از مشترکین


    ارسال خبرنامه : امکان ارسال ایمیل خبرنامه برای مشترکین خبرنامه ، امکان عضو شدن کاربر در سرویس خبرنامه یا ملغی کردن عضویتش بدلخواه خود. عضو می تواند انتخاب کند دوست دارد اخبار چه گروه هایی و یا چه موضوعاتی را در خبرنامه دریافت کند. امکان تنظیم زمانبندی ارسال خودکار خبرنامه و نحوه چینش اخبار و تعداد خبرهای ارسالی در هر وعده و انتخاب خبرهای منتخب و گزارش از ایمیل های ارسال شده. امکان تهیه و طراحی متن خبرنامه در قالب تمپلت قابل ویرایش در ویرایشگر پیچیده متن


    دسته بندی اخبار : امکان گروه بندی اخبار در دسته های مختلف مانند سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، داخلی، خارجی ، پشتیبانی از دسته بندی سلسله مراتبی ، امکان انتقال خبر از یک دسته به دسته دیگر ، امکان حذف یک دسته و ادغام اخبارش در دسته دیگر و یا ایجاد دسته خبری جدید. امکان انتساب آیکون و یا رنگ و گرافیک خاص به هر دسته خبری.

 

    انتقال اخبار از سایت قبلی : در صورتیکه قبلا سایت خبری داشته اید که می خواهید به سایت خبری طراحی شده نرم افزار نوین رسانه منتقل شوید و نگران از دست دادن دیتای قبلی یا از بین رفتن رتبه صفحات کش شده از سایت قبلی در موتور های جستجو هستید ، می توانید با استفاده از ماژول تطبیق آدرس ها ، علاوه بر انتقال دیتای سایت قبلی خود ، بصورت کامل همراه متن و عکس و ... ، آدرس هر خبر در سیستم قبلی را با آدرس معادل همان خبر در سایت جدید تطبیق دهید تا کاربران و موتور جستجو گم نشوند و آدرس های کش شده در کش گوگل بزودی اصلاح شود.


    مدیریت خبر : افزودن ، ویرایش و حذف خبر ، مشخص کردن نمایش یا عدم نمایش خبر در ظاهر سایت ، امکان ایجاد خبری برای نمایش در تاریخ مشخصی در آینده ، امکان مشخص کردن تاریخ شروع و اتمام نمایش خبر ، مشخص کردن گروه یا دسته خبری انتشار خبر


    آرشیو اخبار : امکان آرشیو اتوماتیک اخبار بعد از تاریخ انقضاء ، امکان آرشیو کردن دستی خبر ، نمایش اخبار در آرشیو بصورت تقویمی شامل صفحات سال ، ماه و روز برای دسترسی موتور جستجو به لینک صفحات آرشیوی خبر ، امکان مخفی کردن صفحات آرشیو از دید گوگل و دسترسی به اخبار برهه زمانی خاص منوط به سابمیت فرمی از بازه زمانی. امکان ارائه آر اس اس از اخبار یک روز ، یک ماه و یا یک سال خاص. آرشیو مجزا برای دسته های خبری و گروه های خبری.


    جستجوی سریع : امکان جستجوی سریع با سرچ کردن هر کلمه یا بخشی از عبارت ، جستجوی عبارت وارد شده در عنوان خبر ، خلاصه خبر ، متن کامل خبر در تمامی اخبار. نمایش نتایج به ترتیب بیشترین ارتباط موضوعی با عبارت سرچ شده. نمایش صفحه صفحه ده گزینه ده گزینه نتایج جستجو. امکان دریافت فید آر اس اس از نتایج جستجو.حل مشکلاتی نظیر تفاوت های حرف "ی" یا "ک" فارسی و "ی" یا "ﻙ" عربی


    جستجوی پیشرفته : امکان انجام جستجوی پیشرفته با قابلیت سرچ تخصصی بر اساس فیلدهای تفکیکی و یا ترکیبی عنوان خبر ، خلاصه خبر ، متن خبر ، تاریخ اعتبار و انتشار خبر و دسته و گروه خبری. قابلیت فیلتر نتایج جستجو. قابلیت تنظیم سورتینگ بر اساس تاریخ ، بر اساس میزان ارتباط با عبارت سرچ شده. نمایش صفحه صفحه ده گزینه ده گزینه نتایج جستجو. امکان دریافت فید آر اس اس از نتایج جستجو.حل مشکلاتی نظیر تفاوت های حرف "ی" یا "ک" فارسی و "ی" یا "ﻙ" عربی


    سیستم نظرسنجی : امکان طراحی هرتعداد نظرسنجی با افزودن هر تعداد سوال و مخیر کردن کاربر به انتخاب یک گزینه از بین چند گزینه هر سوال، نمایش نتایج در قالب نمودار در پانل مدیریت به مدیر سایت، برگزری نظرسنجی هایی در باب مسایل روز ، دیزاین وب سایت خبری ، کارکردهای سایت و ...


    مدیریت تبلیغات : امکان تعریف باکس های تبلیغاتی گوشه کنار سایت ، در کنار سایت و یا در بالای سایت ، امکان نمایش تبلیغات دلخواه مدیر با پشتیبانی از انواع فرمت های متن ، لینک ، عکس ، بنر گرافیکی گیف انیمیشن ، فلش ، جاوااسکریپت ، جی کوئری. امکان انتساب یک تبلیغ خاص به یک باکس در برهه زمانی مشخص یا تا رسیدن به تعداد کلیک مشخص. امکان مشخص کردن درصد نمایش تبلیغ بصورت رندوم و یا گردش نامحدود تبلیغ در جایگاه. پانل تبلیغ دهنده با امکان لاگین و ثبت درخواست درج تبلیغ ، پرداخت الکترونیک حق تبلیغ ، سابمیت متن یا عکس و یا فایل تبلیغ ، گزارشگیری مدیر و یا تبلیغ دهنده از میزان نمایشهای یک تبلیغ یا کلیک های آن. یادآوری پیامکی و ایمیلی تاریخ انقضاء تبلیغ به تبلیغ دهنده و ارسال لینک تمدید برای پرداخت الکترونیک.


    سیستم گردش خبر : سامانه تحریریه الکترونیک سامانه نوین رسانه با امکان تعریف نامحدود هر تعداد کاربر با نقش های مدیر ، مدیرمسئول ، سردبیر ، دبیر گروه ، خبرنگار ، مترجم و اپراتور و معاون خبری و رئیس خبرگزاری .ارسال خبر توسط خبرنگار بصورت نیازمند لاگین و یا غیر نیازمند لاگین در قالب فرم الکترونیک قابل مدیریت به لحاظ فیلدها و چینش توسط مدیر ، مشخص کردن گیرنده خبر سابمیت شده تا اخبار دریافتی به این افراد پیامک شده و یا ایمیل شود و یا در پانل خود خبر رسیده را ببیند. امکان مدیریت گردش خبر با سامانه ورک فلوی سامانه نوین رسانه ؛ مشخص کردن گیرنده خبر در هر مرحله ، توانایی تایید ، ویرایش ، پاراف و یا ملغی کردن خبر در هر مرحله ، تایید نهایی خبر در صورت تایید تمامی مراحل بینابین.امکان ویرایش هر خبر توسط ارسال کننده و سطوح بالاتر کاربری در پانل گردش خبر. پیامک یا ایمیل خوردن به فردی خاص هنگام ملغی شدن یا حساس بودن یک خبر وارده.


    پذیرش رپورتاژ آگهی : ایفرم سابمیت متن خبر و مشخصات فردی برای درخواست انتشار رپورتاژ آگهی ، ارسال گزارش مذکور برای متصدی تایید مطالب وارده ، امکان دریافت مبلغ رپورتاژ آگهی بصورت پرداخت الکترونیک بعد از سابمیت فرم از کاربر.


    مدیریت دانلود : امکان دسته بندی فایل های دانلودی. دانلود دادن یک یا چند فایل ضمیمه ذیل یک خبر. امکان ست کردن نام کاربری و کلمه عبور برای دانلود فایل. امکان اعطا یا عدم اعطای مجوز مشاهده و دانلود یک فایل دانلودی خاص به گروه یا گروه های خاصی از اعضاء سایت. امکان گزارشگیری از میزان دانلود یک فایل توسط کاربران.


    تگ گذاری اخبار : امکان درج یک یا چند تگ موضوضعی توسط مدیر سایت یا کاربران و بازدیدکنندگان. تایید تگ پیشنهادی بازدیدکننده بعد از صلاحدید مدیر. ساخته شدن صفحه مخصوص هر تگ که تمامی اخبار مرتبط با این تگ از سرویس های مختلف خبری و گروه های یا دسته های گوناگون را فهرست می کند. رعایت همه قواعد و تکنیک های سئو در طراحی صفحه تگ تا بتواند رتبه بالایی را در موتورهای جستجو کسب کند.


    نسخه مخصوص موبایل : طراحی نسخه مخصوص موبایل از سایت خبری برای مشاهد تحت موبایل های هوشمند و غیرهوشمند.طراحی کل سایت و امکان گشت و گذار در تمامی مطالب دسته های خبری ، اخبار ، گالری های تصاویر و ... اما در نسخه ای کوچکتر و خلاصه تر با قابلیت مدیریت رنگ و لوگو توسط مدیر سایت. هر مطلب آنچنان که در سایت دارای آدرسی است در نسخه موبایل آدرس مجزا خواهد داشت که می تواند به اشتراک گذاری محتوای تحت موبایل را آسان کرده و امکان سوئیچ متناوب بین نسخه پی سی و موبایل را به کاربر بدهد. ارائه QRCode قابل تفسیر موبایل از آدرس خبر در نسخه پی سی تا کاربر بتواند با اسکن آن وارد در نسخه موبایل شود. ارائه برنامه موبایلی قابل دانلود و قابل نصب نسخه اندروید و نسخه آیفون سایت خبری بصورت اپلیکیشن موبایل.


    گزارش تصویری : تولید و انتشار آلبوم تصویری. تهیه نسخه بند انگشتی از عکسهای ارسالی. انتشار گزارشهای تصویری در یک خبر و یا بخش مرور تصویری اخبار. مشاهده آلبوم ها در قالب ورق زدن آلبوم و مشاهده عکس در اندازه اصلی. طراحی صفحات حاوی تصاویر کاملا سازگار با موتورهای جستجو. آرشیو گزارشهای تصویری . امکان آپلود و درج نامحدود تصاویر و فولدر بندی عکس ها روی سرور. امکان تگ گذاری عکس ها. امکان مشخص کردن کلمات کلیدی تصاویر برای تاثیرگذاری در بهتر پیدا شدنشان در موتور جستجو.

 

    باکس اوقات شرعی : قابل تنظیم به وقت کجا ، نوع نمایش گرافیکی قابل تنظیم. محل نمایش باکس اوقات شرعی قابل تنظیم توسط مدیر سایت.

    باکس آب و هوا : نمایش پیش بینی وضعیت آب و هوای شهرهای ایران. قابل تنظیم آب و هوای چه شهری ، نوع نمایش گرافیکی قابل تنظیم. محل نمایش باکس آب و هوا قابل تنظیم توسط مدیر سایت. نمایش وضعیت آب و هوای امروز شهر مذکور بصورت درشت و آب و هوای فردا و پس فردای شهر مذکور بصورت ریزتر.

    ویترین خبری : نمایش اخبار ویژه و یا جدیدترین خبرها در صفحه اول با عکس های درشت. در قالب اسلایدبندی و متحرک اتوماتیک و یا مشاهده دستی کاربر. بر اساس فناوری فلش و یا جی کوئری. امکان استفاده و ترکیب بیش از 400 افکت رفتن یک عکس-خبر و آمدن عکس-خبر بعدی. امکان تنظیم رنگ و فونت و محل نمایش متن عنوان و زیرعنوان خبر روی عکس. امکان لینک دهی خبر به تتمه متن آن. پشتیبانی از انواع چینش های افقی ، عمودی ، دارای اسلاید بار ، دارای شمارنده اسلاید و همراه با لود کننده اولیه.

    معرفی منبع : معرفی منبع خبر در صورتیکه از جای دیگری نقل شده باشد. امکان معرفی منبع صرفا بصورت ذکر نام منبع و یا درج لینک منبع در صورت صلاحدید مدیر. معرفی منبع ، آیکون منبع ، عنوان مطلب در منبع یاد شده ، لینک به صفحه مطلب یاد شده در منبع. اختصاص صفحه اختصاصی به منبع برای آوردن فهرست تمامی مطالبی که شما تا امروز از آن منبع نقل کرده اید با ماهیت سئو طوریکه اگر کسی نام منبع یاد شده را جستجو کرد می تواند صفحه آن منبع در سایت شما را جزو نتایج اول موتور جستجو داشته باشد

    باکس آب و هوا : نمایش پیش بینی وضعیت آب و هوای شهرهای ایران. قابل تنظیم آب و هوای چه شهری ، نوع نمایش گرافیکی قابل تنظیم. محل نمایش باکس آب و هوا قابل تنظیم توسط مدیر سایت. نمایش وضعیت آب و هوای امروز شهر مذکور بصورت درشت و آب و هوای فردا و پس فردای شهر مذکور بصورت ریزتر.

    سیستم جامع آماری : گزارش گیری از پربازدیدترین اخبار ، بحث برانگیزترین اخبار ، پراشتراک ترین اخبار .تعداد کل بازدیدکنندگان، تعداد بازدیدکنندگان روز، بازدید کل یک خبر، بازدید روز یک خبر و کاربران هم اکنون آنلاین ، امکان ارائه گزارش های تفکیکی برای دسته ها و گروه های خبری، برای زیر سایت های زیرمجموعه بصورت جداگانه ، گزارش بازدید سایت از داخل و خارج کشور به تفکیک بازدیدهای استان ها و شهرها روی بستر نقشه. گزارش بازدید سایت بر اساس وسیله الکترونیک به تفکیک بازدیدهای پی سی ، موبایل ، تبلت. گزارش بازدید سایت بر اساس مرورگر ، سیستم عامل ، سرعت اتصال به اینترنت. امکان دریافت خروجی اکسل از گزارشات یاد شده.

اما مهمترین اصل در این طراحی سایت مسئله ی دیده شدن سایت از طریق موتورهای جستجوگر و نرخ ایندکس شدن و دیده شدن بالا توسط گوگل می باشد. چراکه وب سایت خبری ای که بازدید کننده ای نداشته باشد، یک طراحی سوخت شده می باشد.

به طور خلاصه وب سایت خبری ای موفق خواهد شد که بصورت استاندارد طراحی شده باشد و اصول سئو در آن رعایت شده باشد تا بتواند در نتایج گوگل در موضوعات مختلف وب سایت رتبه ی بالایی را کسب کند و در صورت ثبت خبر جدید به سرعت توسط گوگل خوانده شود.

طراحی سایت خبری مطابق با استاندارد های سئو و بهینه شده برای گوگل از تخصص های اصلی گروه طراحی سایت نوین رسانه می باشد. ما با تحلیل کامل وب سایت های موفق و طراحی سایت های قدرتمند در خدمت شما هستیم.