طراحی کمپین تبلیغاتی

کارشناسان طراحی و تدوین کمپین های تبلیغاتی گروه نوین رسانه ارزش و مفهوم کمپین های تبلیغاتی را در کسب و کارهای مختلف و به وسیله شریک تجاری گروه یعنی "شبکه تبلیغات ایرانی iranppc.com “به خوبی میدانند و میدانند که اگر کمپین های تبلیغاتی هوشمندانه و هدفمند با ابزارهای کافی اجرایی مانند تبلیغات کلیکی , تبلیغات بنری,رپورتاژآگهی و... طرح ریزی شود٬ میتواند در زمان کوتاه اثر بخشی فوق العاده ای بر روی برند شدن و یا فروش خدمات یا محصولات داشته باشد. طراحی و تدوین کمپین های تبلیغاتی نیازمند تحقیق و بررسی جزییات و تفکر قوی و خلاقیتی وصف نشدنی است٬ همچنین اجرای سریع و خلاقانه با چاشنی ایده های نو میتواند اثر کمپین تبلیغاتی را چند برابر کند.

كمپین تبلیغاتی (Advertising Campaign) به مجموعه‌ای از فعالیت‌های تبلیغاتی برنامه‌ریزی شده و هدفمند گفته میشود که در راستای اهداف شرکت برنامه ریزی و راهبردی می شود. کمپین تبلیغاتی در زبان فارسی به برنامه جامع تبلیغات ترجمه شده است.

کمپین تبلیغاتی برای رسیدن به اهداف مختلفی برای برند تدوین می شود که می تواند رویکرد معرفی، یادآوری، فروش و یا بازاریابی و یا هر مقصود دیگری داشته باشد.

در کل کمپین به یک سری برنامه ی جامع تبلیغاتی گفته می شود که مسیر راه را به سمت اهداف و استراتژی تعیین شده مدیران مجموعه تعیین می کند و می گوید که چطور و چگونه برند را به بازار هدف خود معرفی کند. از این رو گروه نرم افزاری نوین رسانه با استفاده از نیروهای کاردان و متخصص خود و با تکیه بر علم و تخصص خود توانسته به این مهم دست پیدا کند و برنامه ریزی های استراتژیک مناسب نسبت به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت مشتری ، اقدامات و خدمات متناسب با نوع نیاز مشتری را به ایشان ارائه نماید.


در دنیای امروز که رقابت در بازارهای اقتصادی و خدماتی بسیار گسترده شده، تبلیغات نقش مهمی در موفقیت شرکت ها، سایت ها و موسسات ایفا می کند و باعث رشد و توسعه کار و سرمایه، جذب مخاطبان هدف و در نهایت رسیدن به پله های ترقی می شود.

شبکه تبلیغات کلیکی ایران پی پی سی iranppc یک شبکه ارائه دهنده خدمات تبلیغات اینترنتی است که از سیستم پرداخت به ازای کلیک بهره می گیرد و شامل دو دسته سایت های نمایش دهنده تبلیغات و سایت ها و شرکت های آگهی دهنده تبلیغات می باشد.

شبکه تبلیغات کلیکی ایران پی پی سی iranppc در آبان ماه سال 1394 پس از بررسی بازارهای تبلیغاتی و سیستم های کسب درآمد اینترنتی و تحلیل نقاط ضعف و قوت آنان، طبق برنامه ریزی مدیران شبکه، فعالیت خود را آغاز کرد. سایت ها و آگهی هایی که در شبکه تبلیغاتی ایران پی پی سی iranppc ارائه شده اند همگی قبلا از لحاظ فنی، ظاهری و محتوایی توسط کارشناسان بررسی و به تایید رسیده اند که این موضوع باعث شده تا وبسایت ها و وبلاگ ها با اطمینان بتوانند از امکانات شبکه استفاده کنند و کیفیت ارائه خدمات در سطح بسیار مطلوبی باشد. همچنین به لطف بهره گیری از آخرین تکنولوژی های برنامه نویسی تحت وب، سیستم های ضد تقلب برای نمایش و محاسبات کلیکی طراحی شده تا آگهی دهندگان با خیالی آسوده بتوانند در این حوزه فعالیت کنند.

سرویسهای شبکه تبلیغات ایرانی :

تبلیغ کلیکی : در شبکه تبلیغات کلیکی ایران پی پی سی شما می‌توانید کمپین خود را به نحوی که می‌خواهید طراحی و تنظیم و کنترل کنید، انواع هدف‌گذاری را در کمپین اعمال کنید و با تکیه بر تکنولوژی تشخیص کلیک‌های غیر حقیقی بیشترین بهره را از این نوع تبلیغات ببرید.

تنوع سایت‌ها و اپلیکیشن‌های این شبکه، پیام شما را به بهترین و گسترده‌ترین شکل به کاربران نمایش می‌دهد.در هر وب سایت جایگاهی برای تبلیغات وجود دارد. آگهی‌ را در وب‌سایت های مرتبط با محصول شما نمایش می‌دهیم و زمانی که روی آن آگهی کلیک شود هزینه ‌از شما دریافت خواهیم کرد

  

تبلیغ  بنری ثابت : این نوع تبلیغات آنلاین، علاوه بر نمایش و معرفی شرکت تبلیغ دهنده ، لینک به صفحه وب آن شرکت را نیز شامل می شود و باعث افزایش ترافیک وب سایت توسط لینک مستقیم به وب سایت و نیز معرفی برند تبلیغاتی به طیف گسترده از مردم در هر زمان شبانه روز و هر مکان جغرافیایی می شود. برخی از متخصصان حرفه تبلیغات اینترنتی، این نوع تبلیغ را بهترین و موثرین ترین نوع تبلیغ می دانند. تبلیغات بنری غالبا در فرمت .GIF ، .SWF , می باشند.

تبلیغات بنری معمولا در صفحات با محتوای مرتبط و گاها در تمامی صفحات وب مرتبط و غیر مرتبط به منظور معرفی برند به تمامی مخاطبان قرار داده می شود. تبلیغات بنری از دو جهت باعث بهبود رتبه وب سایت آگهی دهنده در Alexa می گردد، اول از جهت حضور تبلیغ دهنده در وب سایتهای پربیننده کشوری برای مدت معین و دیگر به دلیل مراجعه مستقیم مخاطبان به سایت تبلیغ دهنده.

 

رپورتاژ خبری : یا همان رپورتاژ آگهی، یکی از روش‌های جذب مخاطب برای بسیاری از برندهای معروف دنیاست. این عمل که در زبان انگلیسی به نام Adevrtorial شناخته می‌شود، نه تنها باعث افزایش لینک‌های مفید و خوب برای وب‌سایت شما خواهد شد، بلکه تاثیر بسیار زیادی هم در رشد ترافیک سایت شما خواهد گذاشت و اعتبار برند شما نزد کاربران را بیشتر می‌کند.

انتشار اخبار تبلیغاتی یکی از روش های تبلیغات حرفه ای در دنیای اینترنت است . در رپورتاژ خبری منتشر گننده می تواند با معرفی خدمات و محصولات خود در متن خبر منتشر شده به معرفی خود و خدماتش بپردازد . این روش تبلیغاتی چندی است جای تبلیغات بنری را گرفته است . چرا که این روش تبلیغات به دلیل خوانده شدن بیشتر توسط کاربران تاثیر بسیار زیادی در کاربران دارد . در یک رپورتاژ آگهی شما می توانید بصورت غیر مستقیم به تبلیغ خدماتتان بپردازید . تبلیغ غیر مستقیم باعث می شود تاثیر تبلیغات بر روی کاربر بیشتر باشد

 تبلیغ در گوگل : یکی از مهمترین فاکتورهای مهم در تجارت تبلیغات می باشد . و از آنجاییکه یکی از بهترین روشهای تبلیغ ، تبلیغ در موتور جستجوگر گوگل (google adwords)  می باشد.

با توجه به میلیاردها بازدید ازسایت گوگل و امکانات بسیار زیادی که نرم افزار تبلیغات گوگل (google adwords) در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد ، به راحتی مشتریان شما از هر کجا که شما بخواهید و به صورت کاملا هدفدار و با کمترین هزینه ، شما را در صفحه اول گوگل پیدا می کنند ، و همچنين اين فرايند موجب بهبود رتبه سايت شما در گوگل مي‌شود، شبکه تبلیغات کلیکی ایران با تجربه خود در امر تبليغ در گوگل با كادر مجرب سالهاست كه اين خدمات را بگونه اي حرفه اي و هموشمند در اختيار مشتريان خود قرار مي‌دهد تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام : شبکه تبلیغات ایرانی تبلیغات شما رابه ۲ صورت کلیکی و بازدیدی در کانال های تلگرام نمایش می دهد. شما میتوانید تبلیغ خود را به گونه‌ای طراحی کنید که کاربران پس از کلیک بر روی تبلیغ شما به وبسایتتان یا به کانال تلگرامتان هدایت شوند یا با شماره‌ی تلفنی که مد نظر شماست، تماس بگیرند. همچنین می‌توانید کاربر را به طور مستقیم به صفحه‌ی اینستاگرام خود، صفحه‌ی برنامه‌ی خود در کافه‌بازار یا اپ‌استور، آگهی خود در دیوار، آلبوم موسیقی خود در بیپ‌تونز و مانند آن هدایت کنید.

 

ارسال ایمیل گروهی هوشمند : اصطلاحا به معنی ارسال به بیش از یک نفر و به تعداد بالا در هر مرتبه ارسال است که شخص ایمیلی با محتوایی خاص را به چند مشترک ارسال می کند. ارسال ایمیل گروهی (sending bulk mail) عموما بین افرادی دیده می شود که محتوای ایمیل شان مخاطب بالایی برای بازدید دارد . با توجه به این نوع تعریف می توان روند های مختلفی را جزو ارسال ایمیل گروهی دانست .

 





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي