طراحی مالتی مدیا آموزشی تجاری سه بعدی اینتراكتیو اتوران بدون نیاز به نصب طراحی لوگو سه بعدی طراحی انیمیشن تبلیغاتی گالری تصاویر و آرشیو تصاویر مالتی مدیا با قابیلت جستجو سرچ

با وجود قابلیت های وب 2 و توانایی پخش صدا و تصویر و انیمیشن های مختلف ، شاید حضور سی دی مالتی مدیا بسیار كمرنگ تر از گذشته به نظر بیاید اما نكته اینجاست كه بسیاری از توانایی ها كه در سی دی مالتی مدیا وجود دارد هنوز در دنیای اینترنت پیاده سازی نشده است.

استفاده از افكت های فراوان در نمایش تصاویر ، فیلم ها و كنترل رو محتوا در بستر اتوران مالتی مدیا به راحتی انجام شده و به كمك ابزارهای سه بعدی سازی می توان كل محیط كار را بصورت مجازی به تصویر كشید و ارتباط تنگاتنگی با كاربر برقرار نمود. محدودیتهای بستر وب در مالتی مدیا اتوران موجود نیست و گرافیك ها می توانند از حجم بیشتر و كیفیت و وضوح بیشتری برخوردار باشند.

در طراحی مالتی مدیای سی دی اتوران و گیم نویسی می توان از اكشن اسكریپت های فلش و افكت های صوتی و تصویری بی شماری استفاده نمود و دموی محصولات ، فضای كاری ، سه بعدی سازی لوگو و انیمیشن های مختلف را نمایش داد.

 

 


 

طراحی مالتی مدیا سه بعدی مجازی اندورید ویندوز مبایل اكشن فلش آموزشی تجاری سه بعدی اینتراكتیو اتوران بدون نیاز به نصب طراحی لوگو سه بعدی طراحی انیمیشن تبلیغاتی گالری تصاویر و آرشیو تصاویر مالتی مدیا با قابیلت جستجو سرچ

مالتی مدیا سه بعدی | گیم سازی | فضا سازی سه بعدی

در طراحی مالتی مدیا یا طراحی سی دی آموزشی با كمك نرم افزارهای سه بعدی ساز می توان محصولات را به صورت سه بعدی شده به نمایش گذاشت و حتی از فریم های سه بعدی شده محیطی جهت ایجاد انیمیشن ها استفاده كرد و حتی كل محیط كاری را بصورت بازی آنلاین یا آفلاین ارایه نمود.

در نمایش محصولات و توانایی ها ابزارهای رسانه ای كه قابلیت تحرك و نمایش سه بعدی داشته باشند از جذابیت بیشتری برخوردار بوده و خریدار با ذهنیت كافی اقدام به خرید محصول و یا دریافت خدمات می نماید.

قابلیت سازگاری با بسترهای جاوا ، اندروید ، ویندوز و سایر پلت فرم ها در طراحی مالتی مدیا دیده شده و در نهایت رسانه ای در اختیار شما قرار می گیرد كه به كمك آن می توانید به سادگی نظر مخاطبان را در خرید و یا دریافت محصول و خدمات تامین نمایید.

 

 


 

طراحی مالتی مدیا اتوران بودن و اجرای خودكار سازگار با تمامی نسخه های ویندوز موزشی تجاری سه بعدی اینتراكتیو اتوران بدون نیاز به نصب طراحی لوگو سه بعدی طراحی انیمیشن تبلیغاتی گالری تصاویر و آرشیو تصاویر مالتی مدیا با قابیلت جستجو سرچ

قابلیت های سی دی اتوران مالتی مدیا

اتوران بودن و اجرای خودكار
سی دی اتوران مالتی مدیا قابلیت اجرای خودكار را دارا بوده و به سادگی پس از وارد شدن سی دی درون سیستم اجرا می شود و بر اساس اولویت چیده شده نمایش داده می شود.

بدون نیاز به نصب
تمامی نرم افزارهای مورد نیاز جهت اجرای محتویات درون سی دی مالتی مدیا قرار گرفته و بصورتی طراحی شده است كه نیازی به نصب نرم افزارهای جانبی نداشته باشد.

سازگار با تمامی نسخه های ویندوز
در طراحی مالتی مدیا سازگاری با نسخه های مختلف سیستم عامل بنا به نوع پروژه روی ویندوز و یا مولتی پلت فرم پیش بینی و اجرا می شود.

 

 


 

كاربرد طراحی مالتی مدیا آموزشی تجاری سه بعدی اینتراكتیو اتوران بدون نیاز به نصب طراحی لوگو سه بعدی طراحی انیمیشن تبلیغاتی گالری تصاویر و آرشیو تصاویر مالتی مدیا با قابیلت جستجو سرچ

كاربرد های مالتی مدیا اتوران

مالتی مدیا قابلیت های گوناگون داشته و می تواند نیازهای متنوعی را پوشش دهد، از اینرو می تواند از آیتم های درون سایتی تا گیم های متنوع باشد.

  • ارایه سه بعدی محصولات تجاری جهت نمایش كامل محصول
  • مجازی سازی كارخانجات ، خطوط تولید ، سیستم های پردازشی و كنترلی
  • آموزش آیتم های درسی و المانهای آموزش مجازی آنلاین و آفلاین
  • نمایش بانك های اطلاعاتی صوتی و تصویری و آرشیو های اطلاعاتی
  • جستجو در آرشیو های متنوع و نمایش نتایج بصورت اكسل و پی دی اف و ...
  • اینتراكتیو بودن كلیه بخش ها و قابلیت اتصال به اینترنت و آپدیت شدن
  • بنرهای تبلیغاتی ، اینترو ها و انیمیشن های گوناگون درون سایتی

 

* برای مشاهده نمونه کارهای مالتی مدیا گروه اینجا کلیک کنید

 





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي