گروه طراحی و برنامه نویسی نوین رسانه  از سال 1387 با هدف فعالیت در زمینه نرم افزار پا به عرصه وجود نهاد در سال 1390 همگام با آغاز رشد روز افزون کاربرد اینترنت در دنیا،با مدیریت آقای احسان مروتی به طور تخصصی فعالیت خود را به اینترنت و وب متمرکز ساخت.
در این گذار ، چالش عمده ای پیش روی ما بود، چون می بایست کارهایی عرضه کنیم که در کنار کارهای دیگران از سراسر دنیا بر یک محمل قرار گیرند و بالطبع توقعات روز افزون کارفرمايان ما را برآورده سازد.    
بالا بردن کیفیت کارهای ارائه شده در چهارچوب استانداردهای حاکم در دنیا، امری نبود که به طور اتفاقی حاصل گردد. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی از جمله نگرش راهبردی ما در کار است، نگرشی که به شهادت آنچه انجام گرفته است برای گروه طراحی و برنامه نویسی نوین رسانه  تخصص و برای مشتریان آن رضایت را به همراه داشته است.
طراحی وب سایت ما، با توجه به اهداف و نیازمندیهای مشتری، نوع فعالیت و با توجه به بودجه درنظر گرفته شده برای طراحی صورت می پذیرد.
طراحی وب سایت رابطه مستقیمی با شناخته شدن در موتور های جستجو و پیشی گرفتن از رقبای تجاری دارد. در طراحی وب سایت علاوه بر نیاز به سرعت بالای بارگذاری صفحات سایت در عین زیبایی ، می بایست با استفاده از کلمات کلیدی و تکنیک های سئو ( SEO ) باعث افزایش آمار بازدیدکنندگان شد.
یک بازدیدکننده وقتی برای اولین بار به سایت شما سر می زند، اولین چیزی که نظر او را به خود جلب می کند رنگبندی و طراحی سایت شما می باشد.
هدف ما طراحی سایت حرفه ای و شکیل بر اساس استانداردهای موجود بر روی وب در حداقل زمان و هزینه است. فرآیند انجام کار پس از قرارداد شامل انتخاب قالب، دادن اطلاعات لازم از سوی مشتری، مشاوره و ارائه راهکار های لازم و در نهایت پیاده سازی آن است که درکمترین زمان ممکن انجام می شود.
هدف ما از راه اندازی این طراحی وب سایت ارائه خدمات طراحی وب سایت و پیاده سازی پورتال های تحت وب است. برخی از خدماتی که توسط طراحی وب سایت در نوین رسانه ارائه می شوند به صورت زیر است:
 بهینه سازی و طراحی وب سایت 7 سال تجربه ما، اطمینانی برای شما است که پروژه طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید. مراحل طراحی وب سایت عبارتند از نیاز سنجی، آنالیز رقبا، طراحی قالب سایت، مهندسی


اطلاعات، برنامه نویسی، ارتقا رتبه سایت و تست نهایی. همچنین مشاورین ما در تمام مراحل در کنار شما خواهند بود و وب سایت شما را پشتیبانی خواهند کرد.

 بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو در بهینه سازی سایت، ما وب سایت طراحی و سپس بهینه سازی می کنیم که در موتور های جستجو، بهتر ایندکس شود و ترافیک بیشتری را جذب نماید در نتیجه به ازای کلمات کلیدی که جستجو می شود در صفحات بالاتری قرار می گیرد و بیشتر در معرض دید مشتریان هدفیکه به دنبال جستجوی محصول یا خدمات شما هستند قرار گیرد.

 طراحی وب سایت ارزان با توجه به تجربه ما در طراحی وب سایت و سیستم های مدیریت محتوا، این امکان برای شما وجود دارد تا از راه حل های ارزان ما برای طراحی وب سایت استفاده کنید و طراحی وب سایت مورد نظر خود را با توجه به بودجه ای که دارید راه اندازی کنید.

 طراحی وب سایت شخصی امروزه اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک وب سایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

 طراحی وب سایت تبلیغات یکی از رایج ترین انواع وب سایت در دنیای وب فارسی وب سایت های تبلیغاتی هستند. شما هم می توانید یک وب سایت بهینه سازی شده داشته باشید و در دنیای رقابت اینترنتی حرف جدیدی برای گفتن داشته باشید.
 طراحی وب سایت مقوله ای فراتر از طراحی یک قالب گرافیکی زیبا و چشم نواز است. سایتها باید در عین سادگی و زیبایی، کاربردی باشند و همزمان با مد نظر قرار دادن ذائقه و نیازهای متفاوت مخاطبان به سازماندهی و ارایه اطلاعات بپردازند.





حالا نوبت شماست
شما هم نظرتان را بیان کنید



پیام

كد امنيتي